BuzzerBeater Forums

BB Suomi > National Team Speeches / Vaalipuheet

National Team Speeches / Vaalipuheet (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
158885.5 in reply to 158885.1
Date: 10/6/2010 4:13:33 PM
Pehmeät Tyttö Norsut
III.7
Overall Posts Rated:
406406
Tämä puu ainoastaan VAALIPUHEILLE ! EI KESKUSTELUA. Keskustelu hoidetaan väittelypuussa.

Kiitos

From: ietu

This Post:
00
158885.6 in reply to 158885.5
Date: 10/8/2010 3:40:20 PM
BcEsa
III.3
Overall Posts Rated:
371371
Second Team:
BcEsa II
Jaahas, nähtävästi on sen verran paska taso noissa vaaleissa että pakko tulla yrittämään MJ katastrooooofin jälkeen näille jämille, nimittäin viimeisenä minä haluaisin sitä että suomen U21 tiimiä valmentaa italialainen...

Kaikki luultavasti tietävät/muistavat viime kaudelta minut, mutta laitellaan noita meriittejä vielä hieman tänne. Olen treenannut jo kolme (3) pelaajaa suomen U21 tiimin käyttöön ja yhden MJ, joista luultavasti paras on ollut Jari-Pekka Urpala. Olen ollut muutaman kerran kakkosen finaaleissa taidtelemassa pääsystä Mestikseen, mutta vielä ei ole tärpännyt... Ehkäpä tällä kaudella päästäisiin loppuun asti.

Olisin mielestäni hyvä hyvä vaihtoehto u21tiimiin, kun tiedän varsin hyvin miten pelaajia treenataan sinne ja mitä se vaatii..

From: zafman
This Post:
00
158885.7 in reply to 158885.6
Date: 10/10/2010 4:34:18 AM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Heipä hei.

Täällä sitä ollaan ehdokkaana, vaikka itselleni koitin kauden lopun lähestyessä vakuutella että en ole menossa ehdolle. Omat taustat pelin parissa luultavasti on aika monelle selvät, joten niistä en enempää kirjoita. Alunperin lähdin tarjoaaman vaihtoehtoa äänille ja oma "suosikki" onkin nyttemmin poistettu ja tarjolla on ietu ja sitten joku italiainen. Omasta mielestä suomalaismanageri on ainoa vaihtoehto maajoukueille.

Toinen kierros on käynnistynyt tänä aamuna ja vaalit loppuu keskiviikko aamuna. Tämän alkuajan olen ollut enimmäkseen pois netin äärestä, mutta tänä iltana jo pääsen takaisin kotiin. Katselen sitten illalla tarkemmin ja ehkäpä jo vastailen kyssäreihinkin.

U21-ehdokas,
zafman