Morjensta pöytään.
Päätin nyt pistää minäkin lusikkani soppaan ja lähteä ehdolle vaaleihin, kun huomasin että mieluummin vastailisin vaaliväittely -puun kysymyksiin, kuin esittäisin niitä. Maajoukkueluotsina toisin mukaan erityisesti avoimempaa keskustelua ja ihmisläheista treenin ohjausta.
Maajoukkue tarvitsee erityisesti suuremman pelaajarungon ja mikäli managereita ei tule lisää se onnistuu ainoastaan lisäämällä olemassa olevien aktiivisuutta. Tässä maajoukkueluotsit ovat avainasemassa ja näenkin että heidän tehtävinään on ensisijaisesti innostaa (BB:n) pelaajia treenaamaan pelaajia maajoukkueeseen. Mielestäni tässä ovat avainasemassa aloittelevat alasarjamanagerit koska omakin kiinnostus peliä kohtaan alkoi oikeastaan siitä, kun sain ensimmäisen pelaajan maajoukkueeseen. Jos saamme aloittelevan managerin treenaamaan pelaajan vaikka U-21:siin kasvaa hänen kiinnostuksensa peliä kohtaan ja aktiivisten managereiden määrä kasvaa. Tämä taas lisää kilpailua joka puolestaan tuottaa parempia pelaajia maajoukkueiden käyttöön.
Omasta urastani BB:n parissa sen verran että olen sahannut kakkosen ja kolmosen väliä kaudesta 4 lähtien. Tällä hetkellä majailen kolmosessa ja seuraavasta kakkosen visiitistä olisi tarkoitus tehdä hieman pysyvämpi. Maajoukkeista minulla on kokemusta lähinnä treenaamisen kautta, olenkin toiminut yhteistyössä useamman MJ-managerin kanssa joten useimpien tyylit ovat minulle tuttuja.
Jee jee!
Last edited by Iso_Massimo at 7/27/2011 10:09:42 AM