BuzzerBeater Forums

Apua - Suomi > Joukkueen tulevaisuus

Joukkueen tulevaisuus

Set priority
Show messages by
From: kbasket

This Post:
33
228346.5 in reply to 228346.1
Date: 10/14/2012 6:57:21 PM
PaaPoo
SM-Koris
Overall Posts Rated:
409409
Ensinnäkin kannattaa tehdä varaus ton nousun suhteen... ;) Nuke on varannut tän tai ens kauden ja ite oon luvannut nousta perässä.. No ei, leikki leikkinä.

Jos olisin sun asemassa, niin saattaisin muutaman vähän vanhemman(19-21v.) ostaa kauden loppuun esim. 1vs.1-treeniin ja ens kauden alus olisin hereillä ja ostaisin halvalla 6pelaajaa 18v. esim. all-star-potentiaalilla(ihan hyviä saa alkuun noin tonnilla) ja antaisin niille kahen paikan treeniä. Rahaa jää helposti rakentamaan ok jengin heidän ympärille kolmoseen ja lopuilla laajentaisin stadikkaa.

Toinen vaihtoehto voisi olla, että otat yhteyttä noihin U-21:n puikoissa oleville ja kerrot haluistasi alkaa treenaan heille pelaajia. Oma mielenkiinto on ainakin kasvanut BB:a kohtaan, kun satuin heti saamaan potentiaalisen pelaajan ja nyt on uusi projekti menossa. Kovan valkun joudut tässä tapauksessa ostaan ja silloin sun kannattanee pelata kolmoses niin kauan, että kaveri(t) alkavat olla seuraavalla tasolla.

Monenlaisia vaihtoehtoja varmasti siis löytyy miten jatkat tästä. Kannattanee miettiä, mitä/miten itse haluat pelata. Tuolla rahalla ei vielä taikoja tehdä, mutta saa sillä papparaisista suhteellisen kovan jengin rakennettua, mutta epäilen, että se voi olla lyhyt tie... Lähtisin siis itse rakentamaan pitempi aikaista joukkueen kehittymistä ja siinä sivussa voi yrittää jotain kerätä sukan varteen. Itse en toki ole mikään malli esimerkki joukkueen managerina, toki osa syy on ollut noissa U21-treenikkeissä, mutta ne ovat olleet minulle tämän pelin suola, suosittelen.

Hei ja olet erittäin tervetullut mukaan meidän lohkomme keskustelupalstalle, ettei meidän tarvitse Nuken kanssa kahdestaan siellä löpistä.. ;)

From: abe1234

This Post:
00
228346.6 in reply to 228346.5
Date: 10/15/2012 9:58:43 PM
Overall Posts Rated:
2525
Joo kiitos avusta, mietin viel nyt täs ja vertailen mahollisuuksii ja mitä voisin tehä. Ja eihän nyt täs vaihees kautta tarvii mitään äkkipikaisii ratkasui tehä.

Ja ton nousun suhtee, mul on sit varmaa se 3. draft pick!!

Pitää liittyy keskusteluun mukaan, en oo ees huomannu et joku siel puhuu ku yleensä niis ei käydä paljoo keskusteluu..

Message deleted