We hebben ooit een competitie opgezet voor U21. Volgens mij was dit niet zo heel succesvol.
Wat ik zie, is dat vaak de hoge potenties getraind worden en dan in U21 ook nog de beste spelers zijn, terwijl we weten dat ze niet optimaal getraind zijn voor U21.
Ik steek elk jaar zo'n 40 punten in de draft. Daarmee draft ik meestal wel 1 of 2 allstar of hogere potentie en vaak ook nog wel 50 TSP of hoger.
Als ik het zo schat zijn er in elke klasse wel een speler of 10 te vinden in elke klasse na de draft, die over voldoende skills en potentie beschikken om in U21 te komen.
Ik zelf heb enkele spelers met allstar potentie getraind tot leuke spelers, die zelfs in de DBA geen gek figuur sloegen. Het trainen van dit soort spelers duurt 5 seizoenen als je het goed doet en na 3 seizoenen zit zo'n speler bijna op zeker in U21. Kijk eens op de transfermarkt wat 22 tot 24 jarige spelers doen met ongeveer 100 TSP. Prijzen tussen de 1,5 en 2,5 miljoen zijn meer regel dan uitzondering.
Dus zelfs als je de spelers niet zelf houdt, valt er ontzettend leuke dingen mee te doen.
1. Eigen draft of relatief goedkope 18jarige aanschaf op de transfermarkt.
2. Trainingsplan maken voor 100 TSP.
3. Trainer level 4 aanschaffen.
4. ff overleggen met de U21 coach
5. 5 seizoenen elke vrijdag een feest, want bijna wekelijks een pop.
6. na 3 seizoenen debuut in U21
7. seizoen 4 elke maandagavond spanning, want U21 speelt.
8. Seizoen 5 speler begint goede wedstrijden neer te zetten.
9a. Einde seizoen 5, verkoop en een paar miljoen op de bank.
9b. Einde seizoen 5, eigen gekweekte starter erbij.
10. Introductie nieuwe trainee.
Als je 19e jarige draft met 60 TSP gaat het allemaal zelfs nog een seizoentje sneller.
Het U21 moet toch veel succesvoller kunnen zijn!
Een van de beoogd coaches een idee hoe dit ook kan lukken?
Last edited by Ruaidri at 9/30/2017 11:42:56 AM
Only in the dark, we succeed!