BuzzerBeater Forums

Sverige - II.2 > Säsong 69

Säsong 69

Set priority
Show messages by
From: Skalman

This Post:
22
328109.5 in reply to 328109.3
Date: 7/17/2025 2:41:12 PM
Oxhill Shufflers
II.2
Overall Posts Rated:
44
Halloj Phnkts :-) Och alla ni andra, coacher gamla bekantingar som nya.
Jag och Phnkts känner varandra sen gammalt och delar basketintresset men tyvärr också den praktiska förmågan att utöva någon som helst sport utöver Boule och Canasta.
Phnkts har dock en gedigen idrotts bakgrund och ryktena säger att han utöver fjärlissim även dammat av sina gamla "tracks" och tänker slipa på sin "ollie"

Phnkts, Du glömde ju bort min ännu äldre spelare:

Konstantin Adalakis (10715862)
Weekly salary: $ 226
Role: draws a paycheck
DMI: 700

Han är billig i drift, är Atrocious på allt men en riktig hejjare på straffkast (33).
Alltså liknar hans förmågor både min och phnkst i verkligheten.
Är det någon som har en äldre spelare? Vore kul att se :-)

Har hängt med i Buzzerbeater några år, innan dess var det hattrick som gällde, vunnit cupen en gång men innu inte tagit någon ligatitel.
Gillar att spara pengar på banken för att nån gång göra ett ryck men just nu när jag ramlade ur SBBL (igen) så går pengarna åt till löner då jag är förtjust i mina spelare och inte vet vilka jag måste sälja.
Fokuserar på glädjeämnet att min nyss upplockade Junis fick starta i årets första cupmatch och gjorde 40 poäng. Vilken debut .-)

Hur som helst, völ mött alla och må billigaste laget vinna :-)

From: Phnkts

This Post:
00
328109.6 in reply to 328109.5
Date: 7/21/2025 12:10:13 AM
Phnkts Suns
II.2
Overall Posts Rated:
22

Kul!

Man undrar ju varför "mitten mitten mitten!" Inte finns som strategi.. :-)

Ska bli kul att se hur du tänker managera. Din kassa kan man ju inte tävla med. Jag hoppas få lite utväxling på träningsobjekten och hänga med på slutspelsplats den här säsongen.

Tur att sönerna har tagit över det riktiga basketspelandet.. Atrociouis kommer vi ju inte långt med.. alltid viktigt att sätta straffkasten! :-)

From: Jussp
This Post:
00
328109.7 in reply to 328109.6
Date: 7/21/2025 6:13:12 AM
Bluehill
II.2
Overall Posts Rated:
00
Second Team:
Bluehill II
Skönt med en säsongs chat utan den där Victorem. Nu kanske man vågar skriva något här utan att bli sågad till knäna av honom.

Själv har jag två/tre tränings objekt som börjar kunna vara med och tävla lite (i div.2 iallafall) och för första gången på 4-5 säsonger köpt till mig en spelare som jag hoppas ska kunna ta mig till slutspelet åtminstone