Bé, com m'heu dit, escriuré un correu amb anglès. Algú seria tan amable de traduir-me'l? Ho dic perquè el meu anglès es bastant elemental i la carta seria lo típic " jo tenir problemo". Adjunto el que posaré aquí i si algú ho pot traduir que ho faci, si no ja em buscaré la vida.
"Bon dia,
tinc un petit problema en el que respecta a l'entrenament del meu quip del manager Buzzerbeater. Explico; quan entro a la secció de l'entrenament, he intento fer algun canvi de la quantitat de jugadors a entrenar-se en qüestions específiques (tap, rebots...), resulta que quan "actualitzo" l'entrenament, només es queda cambiada la última opció que he retocat, i la resta es queda en l'estat anterior als canvis. A més, en el que respecta a l'entrenament per a tot l'equip (forma, resistència o tirs lliures), per molt que el canvii sempre que torni a entrar a la secció d'entrenament està fixada en "forma". Això es un BUG del joc o es que només es pot canviar un a sola opció en l'entrenament?(el meu entrenador es nivel 2 especialitat en potència)
Gràcies per la ajuda"
Això seria el que s'hauria de traduir. Si algun valent si veu en cor, que ho postegi aquí i ho tramitaré al fòrum anglés.
Gràcies.
Last edited by Esquirol at 3/5/2009 7:51:24 AM