Hoi !
Minä, panu93 ilmoittaudun suureen vaalitaistoon ensikertalaisena. Tällä hetkellä suurin osa teistä ihmettelee "kuka hitsin panu93?" ja sen takia kerronkin itsestäni ja siitä miksi ilmoittauduin.
Olen tahkonnut buzzeria manatserina vasta 5 kautta mutta olen seurannut pelin kehittymistä ns. "salaa" jo pienestä pitäen. Rakastan koripalloa ja siksi rakastankin myös tätä suurenmoista peliä. Intohimoihini kuuluvat myös kissat, jädee ja karkki. Lempiruokiini kuuluu pasta napoliTANJA sekä spydäri. Naismaku on kaikkiruokainen. (Tykkään myös poneista)
Sitten MJ-asiaan! Ainakun katson Suomen maajoukkueen pelaavan, sisälläni velloo hulivili. Näen pelaajissa sellaista potskua jota nykyinen manatseri ei näköjään saa irti millään ilveellä. Joskus mieleeni pilkahtaa ajatus miksi Herra Ö ei pelaa takamiehenä vaan pelinrakentajana. Suomen kansa on 90% paskahousuja mutta pystyisin luultavasti tekemään asialle jotain. Pystyisin nostamaan Suomen maajoukkueen AIVAN uudelle tasolle. Tunnen pelaajat sillä olen seurannut suurinta osaa heistä jo kaudesta 2 lähtien. Pystyisin nappaamaan joukkueeseen muutaman taikurin AIVAN pimennosta. Minulla todella olisi halu luotsata Suomi huipulle tai edes todella kovaan nousuun. Tunnen sen sisälläni !
Valitse siis minut jos haluat Suomesta tulevaisuuden huippujoukkueen !
Kiitos suunvuorosta, panu93