BuzzerBeater Forums

Suomi - I.1 > Kakkavanakanava

Kakkavanakanava

Set priority
Show messages by
From: hene10

This Post:
00
212624.50 in reply to 212624.49
Date: 3/28/2012 1:54:19 AM
Aittakorven Torjunta & Heitto
II.1
Overall Posts Rated:
22202220
Second Team:
Moltas Matsson Academy
Hmmm....no, ehkä mä foldaan ihan suosiolla sitte tässä kohtaa

From: kupsi

This Post:
00
212624.51 in reply to 212624.46
Date: 3/28/2012 3:19:53 AM
Overall Posts Rated:
205205
Juuri korkean paikan leiritykseltä kotiutuneena huomaan, että Tattivateilla meni melkosen hyvin ennen tän päivän yllättävää normaalia asennetta........................ Tai hommat tais lähtee hanurilleen jo lauantaina, ku olin jättänyt ykkösmiehistön Doomicus-peliin ja minuutit sitä kautta vituiks.

Perkeles, enpä tajunnutkaan että teillä on minuutit menossa noin pahasti reisille. Eihän meillä teidän ykkösiä vastaan oikein mitään mahkuja torstaina olisi, mutta toki sitten ollaan vahvoilla, jos Tattien riveissä palloilee silloin pari 3k palkkasta kaveria. Mun puolesta voisit hoitaa lisääkin näitä korkeen paikan leirityksiä ennen Domus-kohtaamisia ;)

This Post:
00
212624.52 in reply to 212624.49
Date: 3/28/2012 4:19:54 AM
Porvoon Jarmo
II.1
Overall Posts Rated:
789789
Jos avantouintia ja ja maailman terveellisimpiä safkoja pitää sekoiluna, ni en kyllä taida kertoa sitä edeltäneen päivän tapahtumista mitään :P Keski-Suomessa päin järjestettiin leiritys tällä kertaa. Teemana Päijänne, savusauna ja akaasiset aikakirjat. :)

Osaan kuvitella mikä fiilis on kun on ruusunjuurta kroppa pullollaan,se yhdistettynä savusaunaan.Ei ihmekkään jos vesi ei tuntunut kylmältä :)

Osaatko heittää faktaa,luin jostain et ruusunjuuri auttais mielialan vaihteluihin,kiskoo syvimmästä suosta ylös ja tiputteleen pahimmat maanisuudet alas.
Olis kohde jolle vois ruusua ehdottaa jos nuo pitävät paikkansa.

This Post:
00
212624.53 in reply to 212624.52
Date: 3/28/2012 6:27:50 AM
Taikasuon Tattivatit
III.7
Overall Posts Rated:
778778
Aijjuu Wonderi ! Todellakin ! Niasiini ! Niasiini ! Niasiini ! Niasiini ! Ruusunjuuri messiin !

http://www.youtube.com/watch?v=X9cg4454mYA Niasiini on luonnollinen hoito depressioon, bipolaariseen pollaan, aadeehoodeehen, skitsofreniaan... Eilen itekin koitin kertoa maanikolle homman nimeä, mutta "vittu mä en tiedä mitää ja sen pää toimii erilailla ku muiden, eikä lääkäritkää osaa tehdä asialle mitään.. " No, onnistuin jättämään muutaman aamutestaukseen, ja kaiketi kaveri tajuaa vielä, että kyseessä on luonnollinen täsmänappi :)

Niasiini säätelee serotoniinin tuotantoa. Sama, mitä lekureiden määräämät serotoniiniestäjät duunaa.. :)

Tohon päälle ainakin ruusujuuri+männyn siitepöly, ni alkaa kaikenlaiset vanhat tottumukset tuntumaan lasten näpertelyltä :)

Landella ollessa mulla jäi ekaa kertaa jopa saunabisset korkkaamatta.. Ei vaan halunnu pilaa hyvää fiilistä bissellä.

Hene10: Hyvä foldi ;)

Kupsi: Jooo.. Ei kaiketi taida juuri jäädä mahdollisuuksia ottaa rennolla voittoa, niin saattaa tulla melkonen lumierä :(

This Post:
00
212624.54 in reply to 212624.53
Date: 3/28/2012 7:08:43 AM
Porvoon Jarmo
II.1
Overall Posts Rated:
789789
Pitäs keksiä joku hyvä keino "myrkyttää" kaveri,veikkaan ettei ihan suosiolla rupea ruusunappia vetämään.
No pitää pistää Cleto Reyesit jalkaan ja ottaa hanskat esiin,jos ei hyvällä niin sit sillä toisella tavalla :)

Tänään pitkästä aikaa kokeilin macaa ja siitepölyä,tuli vähän outo fiilis,ihan kun olis kännissä :D

This Post:
00
212624.55 in reply to 212624.54
Date: 3/28/2012 8:11:23 AM
Taikasuon Tattivatit
III.7
Overall Posts Rated:
778778
Mulla myös pitkästä aikaa macat naamarissa.. Siitä tulee skidisti adhd -olo mulle..

Se, miten saat kaverin popsimaan riippuu ihan siitä miten markkinoit :) Ite sain muutaman nipan innostumaan ku kerroin, että nää buustaa minkä vaan toimintaa ja lievittää minkä vaan sorttista krapulaa... 1/2 lopputulos vaikuttais olevan tällä hetkellä just niin briljantti ku toivoin, frendi joutui ite menemään Lifeen ostamaan niasiinia ja ruusujuurta +mitä nyt ostikaan...

Mä pistin just ekat koivunmahlat valumaan.. Viime vuonna join kolme päivää ku kamelim, ja ne kolme päivää on ainoot mun elämässä ku ei pystyny saunomaan ku oma hiki kirveli silmissä niin paljon.. Tunkee kaiken kropan skeidan ulos ja nyt aion kittaa 2-3 viikkoa ja saunoa niin paljon, ettei hiki enää kirvele.

This Post:
00
212624.56 in reply to 212624.55
Date: 3/28/2012 8:33:47 AM
Porvoon Jarmo
II.1
Overall Posts Rated:
789789
Kuulostaa ihan entisaikojen perus ukkojen toiminnalta,saunotaa äijjistä paskat pihalle :)
Veikkaa et on aika "puhdas" olo ton kuurituksen jäljiltä.

This Post:
11
212624.57 in reply to 212624.56
Date: 3/28/2012 8:57:08 AM
Taikasuon Tattivatit
III.7
Overall Posts Rated:
778778
Mä luulen kans. Tota mahlaa juo vielä ihan mielellään. Se on paremman makusta ku Dagmarin lähteen vesi, minkä väitetään olevan yks maailman parhaista vodista. :)

Wonderi muutes... Jossoot maitoihmisiä, eikä ehkä natsais kaupungin tapetun vesijohtoveden kittaaminen, niin ainakin Sipoosssa pystyy tekemään terveellisen täsmäiskun. Siellä on käsittääkseni saman tien varrella suht arvostettu lähde ja 30 lehmän maitotila, missä myyvät raakamaitoa eurolla litra .. Ite oon ostellu raakamaitoa vaan Hakaniemen kauppahallista 4€ per litrra, ja joka kerta maitokokemus on ollut melko hurmoksellinen.. Se on vaan kylmänä ihan vitun hyvää tavaraa ja vieläpä luonnollista, tappamatonta ja terveellistä.. Normimaito ku on pastoroitu ja homogenisoitu, niin on kuulemma lähempänä teollisuusliimaa ku maitoa nykyään.. Jotain kropan tukkivaa kaseiinia kuulemma.. En tästä kyllä tiedä sen koommin, kuhan huutelen joidenki hippien kuumotteluja eteenpäin :D

This Post:
00
212624.58 in reply to 212624.57
Date: 3/29/2012 3:20:40 AM
Porvoon Jarmo
II.1
Overall Posts Rated:
789789
Morning!
Onks toi raakamaito ihan käsittelemätöntä kamaa? Siis varmaan kermat on kaapastu päältä,mut sen jälkeen ei mitään?

Vois olla aika stydiä ainetta,tämmöselle rasvattoman maidon lippaajalle :)
Jos nyt aika ei hirveästi kultaa muistoja niin pikkujätkänä kun tuli oltua paljon kesäsin maalla ja vieressä oli iso maatila josta haettiin maitoa kannulla,oli se kyllä herkkua siihen maitoon verrattuna mitä kotona sai.
Javeikkaan et toi 70-80 lukujenkin "kaupan maito" oli terveellisempää kun nykyään.

Olis ihan hienoa kokeilla noita lähteen vesiä ja hörppiä oikeeta maitoa naamariin,muta sitä on niin laiska,no 2-30 kilsaa nyt ei olis mikään matkakaan,mut silti veikkaan et syksyllä taas kirjottelen kuinka täämäkin kesä meni eikä tullut ajeltua sinne lähteille.
Hmph!! Laiska paska! :)

p.s voiko maca mennä vanhaks? viime kesänä sen tilasin,en tiedä mistä johtu voihan olla ihan peus ykätautikin,mut eilisestä illasta lähtien safka poistu kopasta suorastaan räjähtävällä nopeudella...ja molemmista päistä :/

This Post:
00
212624.59 in reply to 212624.58
Date: 3/29/2012 3:33:28 AM
Taikasuon Tattivatit
III.7
Overall Posts Rated:
778778
Hmmm.. Tuskin maca vanhenee tolla tavalla. Tai mistäpä mä tietäisin. Itse säulytän macaa melkeimpä ainoona superina jääkaapissa kyl jostain syystä.. Ehkä siks ku pussissa sanotaan. Mut onni onnettomuudessa Wonderi, puhdistaminen tekee hyvää. Intiassa päin kuulemma saatetaan tartuttaa salmonella tahalleen, että kroppa puhdistuu shitistä.. Jotain Hencka onnittelee!

Toi raakamatio on ihan keisarien tavaraa.. Jääkylmänä se on ku parempaakin jäätelöä ja natsaa ainakin mun makuun janojuomana ja ruokajuomana överihyvin.

Eikai siitä edes kermoja napaa päältä.... Käsittääkseni se on ihan tissikamaa. Valion luomumaidot on ainoastaan vain pastoroituja, muut maidot myös homogenisoituja.. Valion luomumaidossa näkee, miten kerma kerääntyy pinnalle, ihan niinku normimaitok meiädän lapsuudessa. Tossa justiinsa luin 1950-luvun Suomen Kuvalehteä. Oli juttu maidon vakioinnista. Sanottiin, että "Koska kukaan ei halua ostaa kaupasta sitä maitoa, missä on luontaisesti alle 3,5% rasvaa, niin on hyväksi vakioida maidon rasvaprosdentti 3,5%:iin..... Eli kulutusmaidon rasvataso oli ensimmäisen vakioidun maidon rasvaisuus, ja jos ihmisiltä olis kysytty, niin olisivat halunneet vieläkin rasvaisempaa :)

This Post:
11
212624.60 in reply to 212624.59
Date: 3/29/2012 6:47:46 AM
Porvoon Jarmo
II.1
Overall Posts Rated:
789789
Aika tuhtia tavaraa kieltämättä jos siinä on kermatkin messissä :)
Taitaa olla ihan pakko kokeilla,koska toi luomu maitokin maistuu ihan ylivoimaiselta tavalliseen nähden.

Vai 3,5 on ollut entisaikojen kevyt maitoa :) Välillä kun sitä pistää kahviin niin kyllähän maistuu hyvältä,joskus juonut lasillisenkin ja pakko sanoa että se maistuu MAIDOLTA :)

Advertisement