Tämmöistä putoamis/säilymis/playoff-kamppailua en oo ikinä kyllä nähny?! Edelleen ollaan viimeisenä vaikka ollaan monta peliä voitettu jo putkeen. Nyt voidaan aloittaa ne kuuluisat jos skenaariot. Latu on ihan auki vielä kaikille. Taikakin hyvin pysynyt managerinsa epäilyistä huolimatta mukana pelissä, tänään tosin Liffe ei tainnut ihan ykkösmiehistöllä pelata :D
aina mielenkiintoinen juttu on että meidän välillä on vain 2 pisteettä! :) kaikki voisi vielä tapahtua viimeisen buzzerbeateriin asti :D
kaikki muu on paska kun paska on tämä paskan ja tyhmän pelimoottori! jos joku auttaa minua ymmärtämään miksi olen hävinnyt uudelleen kun mun suoritukset näyttää taas paremmalta kuin vastustaija...miksi ilves on kolmosen lähellä kun ilveksella on paremmat arvosanat kuin joukkueet, että menevat pleijareihin? miksi? sori, on vain retorinen kysymys, mä tiedän vitun miski...
it's just that i would listen to what the fucking people behind this stupid fucking game thinks about this...you assholes. You fucking assholes kulostaa paremmelta, actually...
what is happening since 3-4 seasons (when I got banned) is actually weird and unexplainable...we play better, we have better performances and we lose! haista paska
but yes, it is explainable and I see big connections with that ban (and fine) I got...but I would like to hear from these assholes what is going on...soem fucking explanations from these motherfuckers why we keep losing even if we have fucking better performances and ratings than the opponents! chrissake!!!
Last edited by samo at 1/27/2016 3:41:55 AM