Bedankt allemaal!!
@ Tesse,
Was niet helemaal tevreden met hoe ik jouw vraag heb beantwoord eigenlijk op Oranje boven,wat ik mijn hoofd had kon ik eigenlijk niet goed verwoorden.
Maar kort gezegd komt het hier op neer,in Beukman zie ik totaal geen SF,maar omdat de verwachte BIG op de SF positie speelde ,kon dat in dit geval wel.
Ik ga er tenminste niet vanuit dat een BIG een giga JS en JR heeft,en daarom was mijn veronderstelling dat ik met wat minder OD uit de voeten kon,en daarom ook gekozen voor 3-2 zone,om net wat extra OD te krijgen.
Wat de wedstrijd betreft ben ik echt blij dat het is gelopen zoals ik dat een beetje had ingeschat.
Moet zeggen dat de BIGS erg goed waren, ten Brink was niet te stoppen,was wel een beetje vreemd dat hij na rust niet zoveel meer in stelling is gebracht.Maar misschien dat de coach van Letland wat aanpassingen heeft gedaan en hij niet meer zo vaak in scorings positie kwam,en waardoor er wat meer ruimte kwam voor andere spelers.
Ook Bobby was geweldig bezig,hij maakte flink wat punten en ook nog 10 AST .
Beukman was zeer degelijk en vooral in defensief opzicht , een echte stille kracht.
Tsjaa en dan de spelers die van de bank kwamen ,die waren echt geweldig bezig,Hamer had echt een top avond ,maar ook Reker maakte zeer belangrijke punten die de overwinning veilig stelde.
Vanavond maakte ook Nieuwlaat een zeer verdienstelijk debuut op de SF positie met 2 op 2 ,en 5 REB,dat is erg netjes in die enkele minuten die hij heeft gemaakt.
Ook voor mij vanavond was er een teleurstelling wederom kon Stienstra de bal er niet in krijgen,waar dat nu precies aan ligt weet ik op dit moment niet zo.
Hij blijft in mijn ogen toch een belangrijke speler,want dat hij kwaliteiten heeft staat buiten kijf,alleen wil dit in scorend vermogen (nog) niet tot uiting komen.
Maar verder was het een top avond ,en de winst was echt een team overwinning met veel uitblinkers.
Een flink REB overwicht wie had dat kunnen denken wanneer je tegen deze inside beesten moet aantreden:)
Last edited by primoss at 11/30/2015 5:01:03 PM