Ok, ja iofs, har du inga Guards än och hur i hela fridens namn får du Hammarstrand att poppa i Guard skills, han är ju längre än de flesta Centrar! Iofs är alla dina Guards långa så dom lär väl poppa i inside snabbt iaf! Jag lär ju tyvärr aldrig hinna ta SBBL om det nu någonsin kommer, rätt tveksamt, krävs tålamod.. Innan du tar dig dit iaf. Får väl försöka vänta ut dig och annat motstånd som kommer att komma å bara bygga arena å bygga upp spelare, har ju fått in en ny Coach.
Jude Marin
Trainer
Skill Level: superior
Specialty: Career Extension
Last week's salary: $ 47 514
This week's salary: $ 41 194
Dessvärre märks det för vi har tappat en 9p ledning efter första q till -2 i halvtid mot Falkenbergs.. Hade typ räknat med 5-10p vinst så är lite nervös för att jag lyckats klanta upp igen (återigen). Och Noe på 5 fouls så det är väl inte optimalt direkt. Men har 2 Guards å en Center men har lite pengar att köpa in TO så vad tycker du jag ska träna på för positioner/vad är enklast? Har en PG som jag vill få upp i IS för att bli en framtida rotations-SF. Sen också en SG men han är rätt så medioker så vet inte om han är värd att träna upp.