Ik heb de boel eens goed doorgekeken en ik vrees voor Ballenbad dat er inderdaad weinig hoop is voor hem.
Ik verwacht me eraan dat hij zijn sterkste ik zal laten zien, en echt alles uit de kast zal halen. Ik heb zelfs rekening gehouden met een eventuele verrassing die voor hem het best zou uitkomen.
Ik heb mijn opstelling gezet, en mijn taktieken, en zelfs met een neutraal terrein (terwijl ik denk dat het thuisvoordeel er nog is, maar ben niet zeker) zouden we niet mogen verliezen, zeker niet omdat we twee vrij zwakke tegenstanders hebben gehad in de competitie deze week zodat ik mijn allerbeste team heb kunnen sparen speciaal voor morgen.
Mirakels zijn natuurlijk nooit uitgesloten, dus ge weet nooit.
Ik ben wel benieuwd hoe Kantine zal spelen, maar normaal gezien mag dit geen rol spelen voor het resultaat...
Het klinkt misschien pretentieus, maar dat is zeker de bedoeling niet!! Ik probeer gewoon mijn visie te geven over de kansen. Zoals iedereen weet zeg ik het ook als ik bibber van de schrik.

Ik ga natuurlijk niet voor een mirakel bidden eh Kantine, dat zou dom zijn van mij, ;), maar ik wens je toch succes. En er zijn weinig tegenstanders die dit te horen krijgen van mij, vraag maar rond.

Voor de andere halve finale: volgens mij heeft Supersonics zich goed kunnen voorbereiden in de vorige rondes, dus als hij geen fout(en) maakt, vermoed ik dat hij zal winnen, en dus gok ik op hem.
Giants is echter zeker niet kansloos!
Als alles deze week volgens plan verloopt, zijn we er natuurlijk nog niet... volgende week is wel een zware competitieweek. Dus ik zal alles nog eens goed moeten bekijken dan. Als Kantine toch moest winnen zou dat alvast 1 zorg minder zijn. ;)
They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.