Hey alle sammen. Så er jeg tilbage fra ferie og igen klar til at gi den 110% for landsholdet. Som i sikkert har set har det været svært at finde nye talenter til holdet. Men det er blevet til et par enkelte forstærkninger. Det er dog stadigvæk PG og PF problemer. Så hvis i kender en som kender en, så skriv bare. Indtil da, så vil jeg opfordre jer til at træne de spillere i har på holdet. Ellers sælg dem så de kan fortsætte deres udvikling.
Nu og her kan det oplyses at vi har spillet imod Norge i sidste uge og Slovenien her til aften. Hvad kampene går ud på er en finurlig ting. Det vides ikke med sikkerhed. Vi vandt over Norge efter en lige kamp igennem 3 quaters. Så fik den gas i 4. quarter hvor vi trak fra og hev en flot sejr i land. (norge nr. 52) (DK 39)
Her til aften spillede vi så imod Slovenien (Nr. 27) som blev tromlet ned af et velspillende dansk hold. Vi scorede minimum 34 point i hvert quater og havde en rigtig god offensiv dag.
Der bliver så vidt jeg kan forstå spillet om hvilket land som skal afholde den næste kontinentale slutrunde...... Skummelt, men gode kampe med et spændingsmoment fremfor træningskampe.
Til slut vil jeg bare sige at det ser spændende ud med vores nye U21 nt. Det vil klart gøre det lettere at finde spillere til landsholdet fremover. Så jeg ser frem til samarbejdet med den nye træner. Tillykke med valget.