Hej med jer.
Som en del nok har bemærket, så har der ikke været den store aktivitet omkring vores U21 hold og her til morgen blev vores U21 træner sat til inaktiv.
Grunden til hans pludselige farvel kender jeg ikke, men jeg synes det er ærgeligt, da han havde et godt hold og gjorde et godt stykke arbejde med U21 holdet.
Ifølge BB'erne vil det så blive mig, der overtager landsholdet efter Jambo, da jeg blev nr. 2 ved valget, så det ser jeg frem til.
Det er vigtigt at vores U21 ikke går i stå, så det er rart at vi kan få lov til at videreføre det.
Sammen med landstræneren Mod-Worthy42 har vi lavet en del benarbejde og scoutet spillere, så vi er klar med en trup når jeg kan overtage U21 holdet.
MEN derfor vil jeg stadig gerne høre fra jer - Hvis i har nogen store talenter eller i har fået nogen drafts med MVP eller derover, så er i velkomne til at sende en PM til mig eller svare her i tråden.
Vi er dog stødt ind i et lille problem - Deadline for udskiftning af spillere til U21 var i lørdags og der var Mod-Jambo stadig aktiv, så jeg ikke kunne overtage.
Det betyder, at entusiasmen (holdånden) bliver smadret når jeg har været igang med at udskifte spillere på landsholdet.
Hvilken betydning det får ved jeg ikke, da jeg ikke er helt klar over hvilke turneringer der spilles for U21 hold i denne her sæson.
Det vigtigste er, at vi kan holde liv i holdet og fortsætte med at spotte talenterne.
God sæsone !
Mvh.
Pirates