jammerlijk verlies.
Laatste dunk van ons op de buzzer werd afgeblokt... Persoonlijk zou ik geopteerd hebben voor een 3-punter om zo de wedstrijd ineens te beslissen, maar blijkbaar gingen coach en spelers voor de verlenging.
Zowizo was Zwitserland de sterkere ploeg. Als je hun palmares van vorig seizoen bekijkt hebben ze bijna alles gewonnen toen. Hun ratings zijn beter, zowel teamratings als spelersratings. Niet overtreffend, maar duidelijk beter.
We wisten op voorhand dat dit weer een zware dobber was. Tackisch hebben we er dan ook alles aan gedaan om hun voordelen t.o.v. onze ploeg te minimaliseren.
Zo te zien toch succesvol, want zeg nu zelf, het had evengoed in ons voordeel kunnen uitdraaien, ondanks dat we iets minder zijn...
Tot slot nog petje af voor onze PF, wat hij gepresteerd heeft in die laatste minuten is niet niks, persoonlijk zou ik hem de bal gegeven hebben voor die dunk, misschien zelfs voor een 3-punter, nuja, we hebben niet ALLE touwtjes in handen he. ;)
They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.