Låter fint!Själv fick man sin 4e raka bortamatch, tur att motståndet både ikväll och nästa torsdag är medelmåttigt
Sådan stor skillnad på 2 bokstäver i ett ordKalle är en intressant turnering, men jag sparar ju gärna hemmamatcherna tills man blir lottad mot er i SBBL!
Sådan stor skillnad på 2 bokstäver i ett ord :PKalle är en intressant turnering, men jag sparar ju gärna hemmamatcherna tills man blir lottad mot er i SBBL!Årets mål är att möta botlag hela vägen till Kalletiteln!
Sådan stor skillnad på 2 bokstäver i ett ord :PKalle är en intressant turnering, men jag sparar ju gärna hemmamatcherna tills man blir lottad mot er i SBBL!
Sådan stor skillnad på 2 bokstäver i ett ordKalle är en intressant turnering, men jag sparar ju gärna hemmamatcherna tills man blir lottad mot er i SBBL!Årets mål är att möta botlag hela vägen till Kalletiteln!Har du räknat ut sannolikheten än?
Sådan stor skillnad på 2 bokstäver i ett ordKalle är en intressant turnering, men jag sparar ju gärna hemmamatcherna tills man blir lottad mot er i SBBL!Årets mål är att möta botlag hela vägen till Kalletiteln!