Miksi ei voi verrata minun neljää kautta sinun neljään kauteen? 30 treenipäivitystä mun "eduksi" mutta niin se on kaikilla muillakin mailla. Vastus ollut lienee yhtä kovaa molempien aikakausien aikana, joten kyllä mun mielestä näitä voi ihan hyvin verrata keskenään. Kaudella 15 tosiaan uskottiin jatkopaikan mahdollisuuteen, mutta sitä ei tullut. Nyt on niin kova lohko, että turha tässä on mitään uhota, se on jokaiselle mahdolliselle tulevalle managerille sama lohko, ja jokaisella on mahdollisuus, joskin pieni sellainen, mennä siitä jatkoon.
Belgia peli oli ihan oma moka kun ei täpöä haistettu, mutta Romanian täpö taasen tuli ihan puskista kaikille kenen kanssa asiasta tuli keskusteltua. Mutta jatkopaikka on se mikä merkkaa, sitä ei olla saavutettu, mutta toivottavasti joskus saavutetaan jonkun managerin toimesta.
Mitä lohdutusturnaukseen tulee, en sitä kummemmin arvostakkaan, mutta niin surulliselta kun se kuulostaakin, siellä "menestyminen" ja selviytyminen 16 joukkoon on silti Suomen paras saavutus siellä kautta aikojen. Se on faktaa, ei mikään mielipidekysymys. Ja älä käsitä väärin, sille en kummoista arvoa anna, faktasta huolimatta.
Tiedän kyllä miks ainoastaan mulle satelee sulta kysymyksiä, ja valtaosa lukijoista tietänee myös, mutta kova on silti sun yritys sysätä pois Maajoukkueesta. Kiinnostaako sinua edes vähää alusta kuka sitten valittaisiin sun onnistuessa "työssäsi"?