No oli tarkoitus vastata, kun pääsen kotiin, koska puhelimella linkkaaminen on käytännössä mahdotonta. Mutta koska olet noin kärsimätön, niin koitan nyt sitten pistellä näitä muistista.
ok , en ole kärsimätön , mä vastasin tähän sun tyhjä viesti joka sä lähetit kello 8.(171043.532) ja sä ot poistanu sen nyt .
pelipaika vastasvan halusin tiedä onko PG tulivaisuus ja tilane kunossa . ja myöskin ihmetelen miksi ohjataan nä MV ja hall of fame pelajat ainostaan SF treeneihin . miksi ei voi tehdä niitä kovia PG tulevaisuus kanalta
Nyt haluaisin tietää, mitä tämä kysymys tekee U-21 asiaa -puussa? Perustin sen MJ treeni -puun just näitä kysymyksiä varten. Sieltä löytyis myös ainakin osittainen vastaus kysymykseesi.
lulisin että ollan tekemassä yhteis työttä .
esmerkis voit kartuta nä MVP ja hall of fame , JA anta nille pitkän sunitelman ja ohjausta , siloin sä tuot sun näkymys ja ollaan samassa linjassa . ja puhutaan sama kieltä (treeni ohjausta ) että managerit ei heitä travi menä sekasin .
toki jos sinä ja asti ja me pelipaika vastavat puhtutaan eri kieltä siloin pohja on aika heiko
halun vielä että samalla kun sä poistit sun viesti että sä korja toi sana kärsimätön jolain mulla sanalla ehkä ( antks pyynö voi olla sopiva )
Joo, sori, my bad. Kikkailin puhelimen kanssa töissä ja yritin linkitellä viestiin eikä siitä oikein tullut mitään, sitten se lähti ilmeisesti vahingossa ja näin vain ton sun vastauksen.
En kyllä ihan ymmärrä tota sun kiehumista kärsimättömäksi sanomisesta, mutta se vaan nyt tuli ekana mieleen noista sun CAPS LOCK pohjassa kirjoitetuista viesteistä joista saa välillä hieman "hektisen" kuvan.
Mun rooli on tähänkin asti ollut sellainen, että seuraan U-21:siä lähinnä vierestä, siellä kun on ihan riittävästi osaavaa jengiä ja katon ukkoja sitten, kun ovat 22 v.
Mitä treeniohjeisiin tulee, niin annan niitä pyydettäessä. En siis tee kaikille mitään treeniohjelmia, vaan annan neuvoa jos sitä kysytään.