Voisiko joku vähän selittää, että mitä toi hyökkäyspelin sujuvuus tarkoittaa ja mikä siihen vaikuttaa. Kysyn koska se on jäänyt jonkun verran epäselväksi vaikka säännöissä lukee, että:
Hyökkäyspelin sujuvuus (eli miten hyvin hyökkäys luo syöttöjä, välttää pallonmenetyksiä).Pelintekijää painotetaan erittäin paljon, heittävää takamiestä ja pientä laitahyökkääjää normaalisti.
Ton perusteella ihan selkee, mutta matseissa mun arvosana on usein huonompi kuin vastustajan vaikka mulla on enemmän syöttöjä ja vähemmän menetyksiä. Esim.
(21962160)Ja vaikka noin painotukset ottaa huomioon, että mun PF on 9 mun syötöistä, niin silti mun PG, SG ja SF on enemmän syöttöjä kun vastustajan vastaavilla. Sama menetyksissä. Tossa myös edellinen peli
(21962152). Mun käsityksen mukaan mulla olisi pitänyt olla paljon vastustajaa parempi sujuvuus.
Ja loppujen lopuksi ei ole kovinkaan merkityksellistä se miten ne arvosanat siellä ovat jos voitan vastustajan kuitenkin syötöissä ja menetän vähemmän. Arvosanathan käsittäkseni vain kertovat jälkeenpäin, että minkätasoista syöttely ja menettäminen oli pelaajilla. Ihmettelen vain, että ne kertovat jotakin erilaista kuin mitä luulin niiden kertovan pelistä. Ainakin jos tilastoja katsoo.
Kiitosta jo etukäteen, jos voitte yrittää selventää asiaa.
Rubbercube
Last edited by rubbercube at 5/18/2010 12:11:50 PM