Hmmm.. Tuskin maca vanhenee tolla tavalla. Tai mistäpä mä tietäisin. Itse säulytän macaa melkeimpä ainoona superina jääkaapissa kyl jostain syystä.. Ehkä siks ku pussissa sanotaan. Mut onni onnettomuudessa Wonderi, puhdistaminen tekee hyvää. Intiassa päin kuulemma saatetaan tartuttaa salmonella tahalleen, että kroppa puhdistuu shitistä.. Jotain Hencka onnittelee!
Toi raakamatio on ihan keisarien tavaraa.. Jääkylmänä se on ku parempaakin jäätelöä ja natsaa ainakin mun makuun janojuomana ja ruokajuomana överihyvin.
Eikai siitä edes kermoja napaa päältä.... Käsittääkseni se on ihan tissikamaa. Valion luomumaidot on ainoastaan vain pastoroituja, muut maidot myös homogenisoituja.. Valion luomumaidossa näkee, miten kerma kerääntyy pinnalle, ihan niinku normimaitok meiädän lapsuudessa. Tossa justiinsa luin 1950-luvun Suomen Kuvalehteä. Oli juttu maidon vakioinnista. Sanottiin, että "Koska kukaan ei halua ostaa kaupasta sitä maitoa, missä on luontaisesti alle 3,5% rasvaa, niin on hyväksi vakioida maidon rasvaprosdentti 3,5%:iin..... Eli kulutusmaidon rasvataso oli ensimmäisen vakioidun maidon rasvaisuus, ja jos ihmisiltä olis kysytty, niin olisivat halunneet vieläkin rasvaisempaa :)