Joo mä nostaisin ehdottomasti siihen joukkoon Juhlamokan! Ei ollut helppo voitto kun kävin hakemassa vieraista
No, jos ääneen sanotaan niin juuri "
Kahvipojat" on sun pahin vastustajasi,
Twister on jostain syystä pelannut vähän alakanttiin ?
Könteillä on sitten lohkossaan todella nopeasti kehittynyt
Springfield. Sen verran mulla on tietoa managerista, että ei ole mikään "eilisen teeren poika" tässä pelissä, joten pleijareissa saattaa muhia
jymy-yllätys.
Ei uskalla vielä tässä vaiheessa kautta alkaa veikkailla nousijaa, mutta ekan kolmanneksen perusteella arvelisin, että kakkosessa pelaa ensi kaudella joku viisikosta: Köntit, Springfield, Crowners, SaBa, Juhlamokka. JaWan menestykseen tällä kaudella ei vielä ihan usko riitä, mutta ensi kaudella saattaa olla jo tosi kova, Twister vähän kysymysmerkki ?
Sitten
KAIKILLE:
Pisteyttäkää ihmeessä viestejä, osa managereista keräilee kuitenkin saavutuksia ja mm. keskusteluissa saadut pallot ovat yksi saavutuskriteeri. Mulla on ainakin sellainen käytäntö, että pyrin antamaan sen pallon jokaiselle viestille foorumilla, ei niiden tarvitse aina olla niin syvällisiä tms. ansaitakseen pallon. Pääasia on, että jengi yleensä kirjoittelee ja ovat aktiivisia, siinä se tämän pelin todellinen "suola" on, menestyksestäkin on sitten kivempi nauttia kun saa kavereilta onnitteluja ja tunnustusta tekemästään työstä ! [
]
Last edited by IsoBetoni at 8/4/2014 11:50:36 AM