Då var det slut på smekmånaden.
Mina motståndare har bjudit på både det ena och det andra hittills men nu börjar nog allvaret. Turen har verkligen varit på min sida. 1p segern mot Wellington och så avslutningen mot Ratu senast där jag ligger under med 8 i slutet av fjärde...
Båda favoriterna i samma vecka väntar, och det blir säkert något svårt lag i cupen dessutom!
Vatos siktar på att hålla sig kvar, helst genom en femteplats, men varför inte genom ett kval (mot Jokehim!?).
Truppen är inte direkt spikad, men pga overextension-tax så kan jag inte förstärka så mycket som jag vill, inte förrän till sluttampen av serien iaf.
Mina 3 TO får väldigt mycket fokus. De ska ju vara bra för spel i SBBL först om några säsonger, men redan nu tycker jag inte alls att de gör bort sig!
Det är kul att se att marginalerna inte är så stora, att någon missad taktik, för många spelade minuter och dylikt kan resultera i skrällar.
Jag försöker mig inte på något tips eftersom trupperna inte är spikade riktigt. Jag har ingen större koll på vad folk har i plånboken, men Vatos är för första gången miljonärer EFTER att truppen är satt =) Återstår att se om jag lyckas behålla både pengarna och SBBL-platsen!