Valt mij ook op ja dat er veel managers zijn die voor de kleinere teams zijn. Hopen dat we nog wat games krijgen van een small market team naast de Spurs ;)
Wat betreft Hibbert kan ik deels met je mee. Hij is idd gedurende zn carriere niet constant geweest. Maar de DPOY en de ALL D teams zijn op basis van prestaties van dit seizoen. En de D van Hibbert is dit seizoen dus echt super constant geweest. En van een super niveau.
De Pacers zijn een top 3 rebound team, hebben het laagste schot% tegen van heel de NBA. O.a. vanwege de zeer goede D van PG (edit Paul George) en het smashmouth basketbal wat Coach Vogel geintroduceerd heeft. Maar vooral vanwege de D van Hibbert. Dankzij hem is het zo verrekte moeilijk om als tegenstander te driven naar de rim en kunnen de Pacers hun tegenstander echt hun wil opleggen door ze alleen long jumpers te laten nemen. En dat is het slechtste schot wat je kunt nemen. En dat doen de Pacers toch echt al wat langer dan alleen de playoffs.
Last edited by Maupster at 6/3/2013 3:59:11 PM
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info