BuzzerBeater Forums

Apua - Suomi > Harjoittelu

Harjoittelu

Set priority
Show messages by
This Post:
11
33085.562 in reply to 33085.561
Date: 3/5/2015 1:07:08 PM
Overall Posts Rated:
6868
Mulla ollut KOKO kuluvan kauden aikana outo ongelma. En saa treenikkeille minsoja täyteen.

Esim jos laitan kaverin PG aloitukseen, vaihtoon ja reserviin, vaihtaa koutsi vattumaisesti kaverin pois kun minsoja on esim 47. Tällöin treeni ei tartu. Olen myös iskenyt että täysin taulukon mukaan ja että kaverit pelais virheistä huolimatta. Ei auta. Sama myös kahden paikan treeneissä.

Onko mun koutsilla downin syndrooma vai löytyykö tähän järkevämpi selitys?

This Post:
11
33085.563 in reply to 33085.562
Date: 3/5/2015 7:17:05 PM
Zwölf
II.4
Overall Posts Rated:
687687
Second Team:
Zwölf 2
Eihän kokoonpanoissa oo ollu ylimääräisiä pelaajia tai sellasia, jotka on asetettu vain yhdelle reservipaikalle?
Jos ei niin sitten en keksi enää mitään , mitä tekisit eritavalla kuin minä. Ja mä oon saanu tällä kaudella nyt muistaakseni joka viikko kolmelle jampalle täyden yhden paikan treenin. Tietty jos pelit on tiukkoja eikä ihan rökäletappipota tai -voittoja, niin se auttaa, mutta sille nyt ei useinkaan voi paljoa tehdä. Tai jos pelaajat rikkoo ittensä ulos.

This Post:
11
33085.564 in reply to 33085.562
Date: 3/5/2015 11:57:43 PM
Overall Posts Rated:
237237
Kuulostaisi vähän huonolta tuurilta. Vaihtoihin voi olla monta syytä.
- Suuri johto, jolloin otteluselostuksessa tulee kommentti "Näyttää siltä, että nyt pelataan roskaminuutteja". Tässä vaiheessa voi tulla outoja vaihtoja. Itsellä esiintynyt yleensä kolmannen jakson lopulla.
- Pelaajan huono kestävyys, jolloin hän menee helpommin hakemaan happea vaihdosta.
- Tiukassa pelissä loppuminuuttien vaihtoruletti on myös aiheuttanut satunnaisesti treenikkeiden vaihtoja hetkeksi vaihtoon.
- Pelaajan virhesaldo tulee täyteen tai 2 teknistä virhettä.

Itse en ole koskaan käyttänyt tätä aloitus, vaihto ja reservi käskytystä, vaan pelkästään laittanut miehen aloitukseen ja vaihtopaikka ja reservi on tyhjänä. Kaikilla muilla paikoilla reservipaikka on myös tyhjänä. Tosin yhtä hyvin/huonosti tämäkin systeemi toimii. Välillä itsellä mennyt useita viikkoja putkeen pieleen luettelemieni syiden takia. Viime kaudella meni jopa kuutena viikkona kolmannen pelaajan täydet minuutit. Tämän takia joutunutkin sitten priorisoimaan tärkeimmät treenikkeet.

Last edited by Napauttaja at 3/5/2015 11:58:54 PM

This Post:
00
33085.565 in reply to 33085.564
Date: 3/6/2015 1:40:10 AM
Overall Posts Rated:
6868
Kiitos paljon vastauksista! Kaipa homman nimi on se, että mulla vaan on ollut levottoman huono mäsis.

Pelejä harvemmin seuraam, mutta 2 teknistä virhettä vois olla mahdollinen. Kestävyydetkin on kyllä tosi kuraa monella treenattavalla.
Matsitkin päättyy tällä tasolla reiluihin voittoihin tai vielä reilumpiin tappioihin, marginaalit ovat suuria.

Toivotaan että alkaa kohta minuutit tarttumaan...

This Post:
11
33085.566 in reply to 33085.562
Date: 3/6/2015 7:21:32 AM
Overall Posts Rated:
5050
Sama homma tällä kaudella. Samalla tavalla peluutettu ja muut systeemit kuin ennenkin, mutta huomattavan paljon tullut nimenomaan tällä kaudella noita 47min peluutuksia. Ja on tässä kuitenkin jokunen kausi pelattu.

Itse asiassa pika vilkaisulla katsottuna onko niitä mulla nyt niin monta. Ei oo tullu tällä kaudella noita otteluita sen tarkemmin seurattua. Jäävät vaan ainakin aina mieleen, mut jotenkin tuntuu et noita minuutin vajaa peluutuksia ei juuri ennen paljonkaan tullut ilman selvää syytä.

no niin tai näin.

Last edited by hepakepa at 3/6/2015 7:31:22 AM

From: Hegge
This Post:
00
33085.567 in reply to 33085.566
Date: 4/3/2015 6:48:59 AM
Overall Posts Rated:
3535
Kun "tiedetään", että pelaajilla on jonkinmoinen piiloitettu taso fyysisyyden suhteen, miten herkästi virheitä pelaaja ottaa. Tietääkö kukaan, että onko tälläistä samanlaista piiloitettua tasoa myös harjoittelun suhteen. Eli vaikuttaisi miten nopeasti treeni tarttuu...
Tälläistä on tullut pohdittua, kun nyt kolmeen viikkoon painostuksella ei ole 20v. treenike nostanut mahtavasta ulkopakkia jäätävään.

This Post:
00
33085.568 in reply to 33085.566
Date: 4/3/2015 6:49:00 AM
Overall Posts Rated:
3535
Kun "tiedetään", että pelaajilla on jonkinmoinen piiloitettu taso fyysisyyden suhteen, miten herkästi virheitä pelaaja ottaa. Tietääkö kukaan, että onko tälläistä samanlaista piiloitettua tasoa myös harjoittelun suhteen. Eli vaikuttaisi miten nopeasti treeni tarttuu...
Tälläistä on tullut pohdittua, kun nyt kolmeen viikkoon painostuksella ei ole 20v. treenike nostanut mahtavasta ulkopakkia jäätävään.

This Post:
00
33085.569 in reply to 33085.566
Date: 4/3/2015 6:49:01 AM
Overall Posts Rated:
3535

This Post:
00
33085.570 in reply to 33085.566
Date: 4/3/2015 6:49:02 AM
Overall Posts Rated:
3535

This Post:
00
33085.571 in reply to 33085.570
Date: 4/3/2015 1:17:51 PM
Overall Posts Rated:
986986
Pituus, ikä, alatasot ja Elastic effect (eli korkeat tai matalat aputaidot) vaikuttavat niin paljon treenin nopeuteen että vaikea on sanoa onko piilottettua ominaisuutta olemassa. Samaan liittyen on tullut mietittyä että mahtaako hivenen kallispalkkaisempi valmentaja (vaikka olisi samalla tasolla) antaa pienen buustin treeniin....

From: LINKO
This Post:
33
33085.572 in reply to 33085.571
Date: 6/27/2015 1:00:09 PM
teamLINKO
SM-Koris
Overall Posts Rated:
268268
Olen suht tuora manageri, joka on saanut pienen innostuksen kipinän tämän pelin pelailuun, tähän asti lähinnä foorumien lankoja ja peliohjeita lukien tullut opeteltua. Minulla on neljä pelaajaa tällä hetkellä 1vs1 treenissä, tiedän että mahtuisi vielä kaksi lisää, mutta en koe nyt tarpeelliseksi kun 1vs1 treeniä neuvottiin vetämään ensimmäinen kausi noille kahdelle draftilleni, eikä ollut rahaa ostella alkukaudesta treenikkeitä. Olen koittanut mietiskellä hieman pitkän aikavälin suunnitelmaa ja jättänyt isot ostelematta säästääkseni rahaa, nostellut areenaa ynnämuuta, hieman vähimmäis palkkojen yläpuolella ollaan. Mitkä olisi teidän mielipiteet kuinka jatkaisin treenaamista, siirryttäessä kolmen paikan treeniin laitanko vaan kylmästi yhden kaverin lihoiksi, kenet? vai säästänkö joukkueessa, imeekö turhaan palkkoja kun montoa ja vahvaselkää joutuu treenaamaan kelpo ukoiksi vielä pari kautta? Mitään pelillisiä tavoitteita ei vielä parilla seuraavalla kaudella ole, täysin treenin ehdoilla mennään. Kaikenlaisia vinkkejä pelaajien rakenteluun otetaan vastaan. Varmaankin ulkotaitoja lähdetään nostamaan 1vs1 treenin jälkeen, Vahvaselällä u21 miettien. Sais samalla Monto pidempänä kaverina nostettua ulkotaidot ylös varhaisemmalla iällä kun potentiaaliakin riittää rakentaa siitä joukkueen kulmakivi tulevaisuutta ajatellen. Mielipiteitä ja vinkkejä otetaan vastaan!

[Suomi]
Joska Vahvaselkä (36642465)
Pieni laitahyökkääjä
Viikkopalkka: $ 4 059
DMI: 78500
Ikä: 18
Pituus: 6'2" / 188 cm
Potentiaali: laatupelaaja
Pelikunto: vahva

Hyppyheitto: vaikuttava ↑ Kaukoheitot: hyvä
Ulkopuolustus: vahva Pallonkäsittely: vaikuttava
Kuljettaminen: pätevä Syöttäminen: heikko