Kyllä kait näitä keskusteluja seuraa muutama hiljaisempikin kaveri. Itse en tiedä pelistä oikeastaan yhtään mutta kiva on otteluista lukea tekstejäsi. Muistaakseni kerran laitoin pallukan merkiksi, että luettu on mutta enpä ole toista kertaa sitä muistanut tehdä. Tietenkin omien pelaajien kautta on tullut tutummaksi tuo U21 puoli mutta oma ymmärrys riittää lähinnä tuohon treenarina olemiseen..
Noh, mutta pointtiin siis.. Koko BB-yhteisö on erittäin pieni ja Suomessa alle 400manageria, joista oikeasti aktiivisia arvioisin olevan noin 100... Oman panoksen yhteisölle olen tuonut lähinnä omassa lohkossani, missä on yllättävän paljon keskustelua ja mukavia kanssa managereja. Olen sitä mieltä, että sinun kommenttisi tähän puuhun on omiaan nostamaan mielenkiintoa majua kohtaan, kynnys kommentoida on iso, kun ei peliä sillä tavalla tunne. Tekemäsi duuni kuitenkin saattaa innostaa muutamaakin manageria, joka tämän kokoisessa yhteisössä on jo suhteellisen iso määrä. Jatka siis ihmeessä "yksinpuheluasi", sillä on todennäköisesti kauaskantoisia vaikutuksia.
Kiitos, antamastasi panoksesta ja nämä kommentit koskevat myös U21 puolta.