Taitaa olla henkan yrtit käytössä managerin lisäksi pelaajilla ;-?
No,itseasiassa Henkka taitaa olla juuri kehittelemässä uusia reseptejä kun on ollut niin hiljaa
Pakotatte mut offtopiccaamaan. Kyllä ilmeisesti pakuri jeesaa kaukoajatuksenlukua, koska todellakin oon ollu pakotettu keksimään "reseptejä". Kerron lyhyesti:
3 viikkoa sitten tulin kipeeks. Parantelin hommaa normiflunssana, mutta yks aamu heräsin niin skeidana ja kurkku turvoksissa tajusin homman bakteeriperäseks angiinaks. Oli pakko hampaat irvessä tarttua kaapin pohjalle joskus jemmattuun antibioottikuuriin. Noh, tää kuuri ei jeesannut, mikä saattaa johtua siitä, että hörpin pakurikääpäteetä ihan olan takaa kurin aikana, ja vasta jälkeen päin luin, että pakuri ja antibiootit toimivat toistensa "vasta-aineina"..
Sen verran olin kuitenkin paremmassa hapessa, että tsekkailin netistä luomuantibiootteja, ja päätin kokeilla sipulia. Heti ekasta raakana syötynä sipulista lähtien kurkkukivut hellitti ja seuraavana päivänä olin melkolailla "terve". No lopetin sipulinsyönnin ja oireet palas, joten alotin sipulin järsimisen uudelleen. Nyt söin 2 päivää sipulia ja yhden päivän perään punasipulia. Tauti katos..
Eli ei enää ikinä antibiootteja !!!!! Mut se offtopicoinnista ja palatkaamme puussa U21-aiheisiin :)