BuzzerBeater Forums

BB Sverige > Hall of Fame - Statistik

Hall of Fame - Statistik

Set priority
Show messages by
From: Jokehim

This Post:
00
141620.58 in reply to 141620.55
Date: 7/27/2012 5:58:40 AM
Jokehim Maniacs
II.3
Overall Posts Rated:
190190
Second Team:
Jokehim Maniacs II
Finns inte redan de mesta av de redan o den här tråden? Visst vissa saker lär väl uppdateras men nog finns en del redan nedskrivet?

Japp det mesta finns men saknar en uppdatering av mästare i första inlägget och den skrevs av numer nedlagda Fattys ägare. Möjligen kan sglinkan som GM uppdatera den men tveksam om man får editera andras inlägg.

Är egentligen inte så mycket annat som saknas men går ju att försöka uppdatera rekorden också och kanske ha något rekord per säsong osv

This Post:
00
141620.59 in reply to 141620.58
Date: 7/28/2012 7:51:09 AM
Overall Posts Rated:
4141
Finns inte redan de mesta av de redan o den här tråden? Visst vissa saker lär väl uppdateras men nog finns en del redan nedskrivet?

Japp det mesta finns men saknar en uppdatering av mästare i första inlägget och den skrevs av numer nedlagda Fattys ägare. Möjligen kan sglinkan som GM uppdatera den men tveksam om man får editera andras inlägg.

Är egentligen inte så mycket annat som saknas men går ju att försöka uppdatera rekorden också och kanske ha något rekord per säsong osv

Visst kan jag det!

Har dock dåligt med tid, kan någon skicka mej en sammanställning så fixar jag det senare.

"Luck har nothing to do with it..."
This Post:
00
141620.60 in reply to 141620.59
Date: 8/11/2012 4:33:57 PM
Overall Posts Rated:
1616
En stor skillnad mellan BB och HT, som har varit en avgörande faktor för mig personlingen, är hur svårt det är med den ekonomiska balansen och inflödet av pengar.
HT har en stor fördel där du får pengar för egna produkter och vidareförsäljningar. En sån faktor är väldigt viktig och ett sätt generera mer pengar om man väljer att släppa en talang efter ett par säsongers träning.
I dagsläget finns bara två sätt att tjäna pengar - stor arena och hög omsättning på spelare. Inga bra odds om man råkat göra fel initalt och satsa på liten arena och äldre spelare.