Sarja on kääntynyt reilusti runkosarjan osalta loppupuolelleen. Molempien lohkojen kärkijoukkueet lienevät selvät, mutta ainakin minä yritän vielä IsoKasin puolella laittaa kiilaa Bc Paistin lähes varmaan runkosarjavoittoon. Tuurissaanhan se on, koska enää ei ole keskinäistä ottelua. Tässä vaiheessa itselleni tulee aiheesta hiukan huono fiilis, koska menin tarkoituksellisesti häviämään Riksun koripojille tuossa kakkoskierroksen aluksi. Silloin oli CUPpi prioriteetti yksi. Ilman tuota häviötä...
Oma kausi on mennyt oikeastaan hiukan paremmin, mitä ennen kauden alkua odotin. Siis pelillisesti. Ja tuloksellisestikin ollaan ehkä yksi kausi edellä, sillä tosissaan suunnittelin nousutaistelun todenteolla pyörähtävän käyntiin vasta ensi kaudella. No eihän se mitään haittaa, vaikka se alkaisikin jo tänä vuonna, sillä ainahan voi yrittää uudestaan ja uudestaan ja .... :)
Treenit on mennyt kokonaisuudessa ihan poskelleen. Syynä valmentajan uskomaton peluutus (esim. viime peli) sekä Grekelän loukkaantuminen kolmeksi viikoksi. Saihan Niilo tosin treenattua kestävyyttä ja vapareita (joita muuten tulee liian harvoin treenattua), mutta ihmeellisesti kyllä nosti kolmessa viikossa niitä yhteensä vain yhden arvosanan :(. No nyt Nippe on taas terve, joten pääsee kirmailemaan kentällä aluksi välttävässä kunnossa.
Mites muut, onko kausi odotusten mukainen vai onko yllätyksiäkin tullut? Mä itse olen vähän ihmeissäni Väinölän suorittamisesta, onko managerilta aika loppunut???
Last edited by Albert8 at 5/15/2013 5:33:01 AM