BuzzerBeater Forums

BB France > National Team Debate Thread

National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
308471.58 in reply to 308471.56
Date: 3/25/2021 7:24:37 AM
Venomous Vicious Vipers
Pro A
Overall Posts Rated:
964964
Second Team:
Veni Vidi Vicious
Can't you just see this election is not about you or your player ? How can you be so stubborn ?

To me, of course your player will be in the race with both JS and OD pops. Even better with +1 IS. He's a great club player, but we expect other things for our NT and you know it because you never listened to gpolin's advices. Though, the pops you gave him last season and expect him to get this season clearly go in the right way.

Now can we please focus again on the candidates ? Thanks

This Post:
00
308471.61 in reply to 308471.59
Date: 3/25/2021 7:56:34 AM
ENSTABOOM
III.15
Overall Posts Rated:
104104
I love your player and 159 is amazing, but he is neither an elite attacker/defender or passer, and clearly not an asset for playing 3/2 defense.

So I'm afraid I now understand what Gpolin and his staff were saying, he is an excellent all around player for a team, but not quite on an NT level just yet, with a few key pops he could and will get there no doubt though !

(PS: I can only dream of making a player like that so do not take it personnally, you've done an amazing job with him !)

From: flixbob

This Post:
00
308471.64 in reply to 308471.57
Date: 3/25/2021 8:05:50 AM
ENSTABOOM
III.15
Overall Posts Rated:
104104
Comme boule, moi qui suis tout ça de très loin je trouve cela sain que l'on aie plein de gens passionés qui débattent ici, et les piques personnelle n'en sont que naturelles meme si moins pertinentes que les techniques.

Pour avois beaucoup échangé avec Gpolin pendant des saisons U21 (qui ont vu mon Anthony Mauvais -sic-décrocher l'or) puis maintenant avec la formation de Poirier, je vous garantis que si l'on avait un deuxieme Diakite on jouerait plus souvent en 3/2 ^^

Quand à l'idée de perdre pour jouer la consolante, je trouve ça nul personnelement (tout comme les deux candidats, ce qui est bon signe). Si on est en très mauvaise posture et que l'on tombe en consolante, soit, mais sinon c'est très décevant, qui plus est quand on ramene du bronze de toute facon.

Maintenant, place a la sempiternelle question aux candidats, plus légère que le débat en cours :

Je vois que Gpolin réactive la BBFL, ça avait bien fédéré époque U21 et c'était chouette, JuMax, as tu une idée en tete concernant l'animation ?

From: mbaps

This Post:
77
308471.66 in reply to 308471.51
Date: 3/25/2021 8:07:48 AM
NAG1
IV.7
Overall Posts Rated:
482482
Second Team:
CA thibérien
Désolé mais ce genre de pavé ne donne pas envie de se présenter contre gpolin.
Je peux comprendre Jumax quand il s’agace ( maladroitement?)
Il a le mérite de présenter une alternative et il se fait tailler en beauté.

Personnellement, savoir qu’un même manager conserve les rênes de l’EDF 8+8 saisons (projet 60) me dérange profondément même si c’est une personne que l’on apprécie pour ses compétences et sa capacité de travail.

Message deleted
Message deleted
Advertisement