Noooo, 3 no! no em quedat que 3 en una posició és ineficaç? Home, hauria de ser un jovenet i bàsic i q sapiguis q no et pot aportar gaire... q sigui per vendre'l a un preu decent.
jajaja bé bé, estàs atent! jajaja
No he parlat dels potencials d'aquests 3 jugadors, però està clar que entrenant uniposicionalment hi ha minuts de la "basura" que ha d'aprofitar algú, no?? Aquest tercer home no podrà ser mai un dels futurs andorrans canyeros que es tindran, haurà de ser un jugador (andorrà o no) amb menys potencial que la resta (algun AllStar que hem fitxat baratet baratet per vendre... un Estrella o Titular, no sé) per aprofitar aquests minuts, millorar aquest tercer jugador i després vendre per millorar l'equip, el pavelló, etc.
Per exemple, jo tinc tres joves que estan entrenant uniposicionalment, un ja ha jugat 67 minuts (perfecte), l'altre 29 minuts (avui farà més de 48 minuts) (aquests serien els andorrans canyeros en el vostre cas), i un tercer que ha jugat 0 minuts (avui amb sort en jugarà 25 ó 30. Que vagi fent aquest tercer...
Però això passa amb determinats entrenaments només: Pressió, Abast de Tir i Passades (et parlo d'exteriors perquè és el que entreno). En interiors serien Taps, Tir Interior i Defensa interior.
Amb 1 contra 1 i Tir el mínim de posicions són dues, amb lo qual aquests 3 entrenables jugaran sempre més de 48 minuts en posició per entrenar, i sobraran més minuts per ficar a un parell més de jugadors per entrenar (un segur +48 i l'altre segons com no hi arribarà però sobre 40 o així quedarà).
L'entrenament de Conducció és uniposicional, però mai ho he fet perquè amb 1contra1 s'entrenen més coses i no es dispara tant el salari del jugador.
Però bé, no em vull avançar massa, la setmana que ve tindreu un fil informatiu sobre tot això al fòrum BB Andorra i Ajuda - Català.
Last edited by dpalom02 at 11/11/2010 1:28:16 PM