Bueno, acabo de passar-me al català i de moment he vist un parell de cosetes:
Al menú internacional:
- En català diria que no està acceptada la paraula ranking. La paraula és rànquing
A estadístiques setmanals:
personalment no m'agrada "minuts d'interrupció setmanals". En podríem buscar alguna altra. I quedaria millor si es separa: Setmana09/05/2009 - 15/05/2009 (així és com està. Millor així: Setmana 09/05/2009 - 15/05/2009. És una xorrada, però no està de més cambiar-ho.
Altres cosetes:
-Est. setmanals: penso que la primera frase seria millor en plural: Estadístiques setmanals del jugador (ara). Estadístiques setmanals dels jugadors (proposo).
-Ordres pel partit: "Feu aquesta l'alineació per defecte". Potser sóc jo, però no m'acaba de sonar bé. Diria que amb un feu d'aquesta l'alineació per defecte quedaria resolt, o treure l': feu aquesta alineació per defecte
-Menú comunitat: crec que convidar ha de portar una a després. Convidar a un amic
-Seguidors: Estic content amb el nivell de l'equip de la última temporada. l'última, no la última
L'equip ha jugat bé en l'últim partit de lliga: diria que sobra l'en: L'equip ha jugat bé l'últim partit de lliga
Una altra cosa de les enquestes. Si es posa un punt al final d'una frase, seria millor posar-lo a totes les frases. O totes amb punt final, o totes sense.
I la parrafada de les enquestes té un tot que hauria d'anar amb majúscula: Tot. I un aixó que hauria d'anar amb l'accent obert. D'auí mateix jo cambiaria "dirigeix" per realitza o per un simple fa.
Si vaig veient cosetes ja les comentaré. Si m'equivoco en alguna de les correccions demano disculpes per anticipat.
edito: troba més carpetes, que ho he vist ara a l'enviar el missatge
Last edited by drpiru at 5/13/2009 6:27:15 AM