Is er trouwens nog een andere Nederlandse top manager die zich verkiesbaar stelt naast Kalebam?
Die buitenlander neem ik niet serieus als kandidaat. Hij wil enkel hier coach worden, omdat hij in eigen land het zeker niet wordt. Dat betekend dat hij gewoon niet goed genoeg is of dat hij een ruziemaker is die ze liever kwijt dan rijk zijn. Allebei de redenen zijn voor mij een reden om niet op hem te stemmen.
Dus als er een andere serieuze kandidaat is naast Kalebam dan zal ik er over nadenken.
Maar ik vind sowieso dat hij het redelijk heeft gedaan. Hij heeft denk wel wat foutjes gemaakt, maar dat is logisch als je voor het eerst op dit niveau acteert. Ik denk dat hij heeft laten zien afgelopen seizoen zowel met zijn eigen team als met het U21 team dat hij mooie resultaten kan neerzetten.
Als laatste punt wat ik belangrijk vind, is dat hij altijd bereid is om te luisteren naar de mening van anderen. En dat hij durft te wijzigen van zijn oorspronkelijke plan. Veel mensen houden toch vaak vast aan wat zij denken dat goed is, maar gelukkig is Kalebam niet zo'n persoon.
Only in the dark, we succeed!