Totta kai saa kysästä ja ilokseni vastaan, että tuloksiin olen (henkilökohtaisesti) tyytyväinen.

Taitaapi nyt olla kaikille 18v pelaajille jotka ovat ringissä lähetetty viestiä. (varma en ole) kun eilen lähetin viimeisen viestin tuonne pelipaikkavastaavalle jossa oli pelaaja listat.

Pelipaikkavastaavista pari otti minuun yhteyttä, minä otin pariin.

Kyselin tuttuja managereita pelistä mukaan ja tässä tulos.

PF ja C jaottelen alkuun minä. Kerään kaikkien pelaajien tiedot, laitan heidät listaan (nopeuttaakseni prosessia katson vain luontevan pelipaikan ellei joku hyppää silmille) Lähetän sitten tiedot meilissä, notepadina pojille ja he rupeavat lähettämään viestejä managereille. Tällä hetkellä vain 18v. Voi olla, että lepiz ja yamakasi ovat vielä vaihtaneet tietoja. Mutta jos ovat ei sillä niin suurta merkitystä ole.
Moni voi miettiä, eikö meidän pikku 20v jannu voi päästä tähän kun tuolta tulee nuo 18v supertykit? Olenko ottanut heihin ollenkaan yhteyttä, olen. Jokaiseen 20v jannuun jonka olen bongannut, joka on ilmoitettu/löydetty niin ollaan lähetetty postia. 19v vielä tulossa jahka niitä löytyy (huimat 2 ovat listoilla).

Hene on hiljainen yhteistyökumppani, hän on antanut minulle vapaat kädet joita aijon käyttää hänen kanssaan. Eli MVP/HoF pelaajat ovat alkuun minun "alaisuudessa", mutta 20-21 vuotiaana niitä ruvetaan miettimään MJ valmentajan eli nykyään henen kanssa.
Kiitos, että kysyit.

Kerron aina ilomielin näitä juttuja.