Denna säsong blir nog lite som förra i toppen gissar jag på. På min sida lär det mesta handla om TSS och NI, att nån av dom två kommer stå i finalen känns väldigt troligt. Men kanske kan nån i B8 ställa till lite problem för dom två. Vattos vet man aldrig var man har dom och i och med förstärkningen så är det bara att vänta och se vad dom presterar

I G8 blir det nog återigen en uppgörelse mellan IOW och KFUM om vilka som ska till finalen. Måste säga att jag är väldigt nyfiken på hur malmö kommer prestera efter sina förstärkningar, den där sf ser väldigt intressant ut och kanske kan dom överraska lite.
Knätofs har ju redan flaggat för att dom vill prenumerera på sista platsen denna säsong men i övrigt ser det relativt öppet ut i B8, vågar mig inte på nån gissning vart alla hamnar haha. På andra halvan är det väl eksjö som ser lite svagare ut än övriga och lär väl ha svårt att undvika nedflyttning? Men i övrigt ser det väldigt öppet ut även i G8. Det var lite tankar kring serien utan att bli specifik med exakta platser alla hamnar på.
Vem vinner serien denna säsong då? Jag gissar på att TSS försvarar titeln.