Dat maakt heel veel uit voor je zomer kan ik je verzekeren.
Ik heb driemaal een beker finale gespeeld. 1 keer gewonnen. 1 keer verloren in de verlenging en 1 keer echt totaal kansloos verloren.
Als je kansloos verliest dan wil je het liefst alles opblazen en heb je enorme dip. Als je net aan verliest heb je de eerste dagen een dip, maar daarna ben je toch trots op wat je hebt bereikt. Kijk voor Lebron zelf maakt dat waarschijnlijk niet zo uit, maar voor zijn minder getalenteerde teamgenoten, kan het wel degelijk een enorm verschil zijn.
Voor de Cavs zelf en de NBA is het heel belangrijk dat het een echte wedstrijd is. Daarom kan ik mij goed voorstellen dat Lebron ook als de Cavs verliezen MVP wordt.
De trades van de Cavs begrijp ik enkel als ze denken dat Lebron nog 2 seizoenen kans maakt. Ik denk dat ze beter de jeugd hadden kunnen houden. De jeugd had hij kunnen vormen naar zijn ideaal en met alle ervaring die ze op doen in de play-offs had het een hecht team kunnen worden. Nu begint het toch op een groep huurlingen te lijken, die volgend seizoen volgens sommige geruchten er al weer een heel stuk anders gaan uitzien.
Only in the dark, we succeed!