BuzzerBeater
BuzzerBeater Forums
BB Nederland > NT seizoen 37
Back to the Sneak Peek
BB Nederland
NT seizoen 39
55
U21 National Team Debate Threa...
20
U21 National Team Speeches
1
U21 Election Rules
1
Rik Smits Beker/B3 seizoen 39
67
non BB - NBA
1000
NT seizoen 38
52
National Team Speeches
9
National Team Debate Thread
1
Election Rules
1
Rik Smits Beker/B3 seizoen 38
35
Scouting seizoen 29
156
U21 National Team Debate Threa...
8
U21 National Team Speeches
1
U21 Election Rules
1
NT seizoen 37
83
FCP
16
Rik Smits Bokaal 37/ B3 37
47
NT seizoen 35
115
<
>
Favorite Folders
NT seizoen 37
Set priority
High
Normal
Low
Show messages by
Everybody
The Hammer (3)
Tesse (11)
stelaios (2)
Ruaidri (1)
primoss (2)
Cowstreet (34)
Jeründerbar (7)
Oranjeman (5)
Wickin (2)
J-Freak (7)
Maupster (4)
Search this Thread (Supporter Feature)
From:
Cowstreet
This Post:
0
283921.6
in reply to
283921.5
Date: 12/12/2016 8:39:39 AM
South Dragons
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
502
Second Team:
South Dragons II
Op Oranje Boven de opstelling geplaatst. Eventuele feedback is nog welkom. Helaas wel wat haastwerk gezien mijn recente benoeming.
Mark Unread
Ignore User
From:
Cowstreet
This Post:
3
283921.7
in reply to
283921.6
Date: 12/16/2016 9:13:53 AM
South Dragons
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
502
Second Team:
South Dragons II
Selectie NT seizoen 37
Ik heb deze week flink gepuzzeld om tot de selectie te komen. En daarnaast veel contacten gelegd met managers van de spelers. Belangrijk criterium bij de selectie is defense geweest. Meer detail zal ik in besloten forum geven. Uiteindelijk besloten om het met deze 16 spelers te gaan doen, waarbij ik dus nog 2 plekken open laat.
Guards
Stienstra
Ten Tije
Van Voorn
Steen
Bult
Roozen
SF
Asser
Aalberts
Eriks
Bigs
Nieuwlaat
Beukman
Ten Brink
Den Hamer
Algra
Schalij
Harte
Guards
Bij de guards heb ik Van Voorn bij de selectie gehaald. Hij heeft hoogste OD van allemaal en kan alleen al om die reden zeer bruikbaar zijn. Namen die missen tov vorig seizoen zijn Van Ittersum en Hilkhuijsen. Hilkhuijsen heeft het afgelegd tegen Van Voorn voornamelijk obv OD. Hilkhuijsen is een iets betere schutter maar heeft daarentegen zeer lage conditie. Hij wordt nog wel getraind (oa op passen) en blijf ik in het vizier houden. Dan Van Ittersum, dat is een lastige beslissing en twijfel ik nog enigszins over. Hij is 34 en heeft enkele vervelende drops gehad. Hij kan later nog opgeroepen worden maar voor nu wil ik die plek liever open laten (oa omdat er meerdere oudere spelers geselecteerd zijn en ik evt bij teveel drops anderen bij de selectie wil kunnen halen). Epi wel selecteren zou ten koste van Roozen of een Big gaan. Ik denk hier nog even over na of dit definitief is. Roozen zit als 34 jarige wel bij de selectie. Hij heeft nog geen enkele drop gehad en krijgt nog training op 1on1 en JS waarbij zijn team een trainer met specialiteit carrière verlenging heeft. Mocht hij gaan dalen in skills dan kan hij vervangen worden door Yvo van Alphen of Van Ittersum. Van Alphen zit erg dicht tegen selectie aan, is jong en wordt nog getraind. Heb contact met zijn manager om training af te stemmen (thanks Mr. Eagle). Verder volg ik de ontwikkelingen van De Kreek, Halberstad, van Ysselstein en zoals gezegd Hilkhuijsen. Andere niet genoemde spelers zitten nog wat verder weg van selectie
SF
Hier weinig discussie over de 3 SF’s. Hele fijne spelers! Hoop dat Asser niet gaat droppen dit seizoen. Daarachter zit eigenlijk alleen Sijbrand de Hoon. Achtergrond bij criteria SF selectie in besloten forum.
Bigs
Ook hier best even over moeten nadenken maar uiteindelijk sta ik wel volledig achter deze keuze. Heb gekozen om aantal (3) oudere spelers aan te houden waarbij vooral Harte met 36 zonder trainer met specialiteit een risico is. Uiteindelijk vallen Faas Bossen, Thieu van Valkengoeds en Jan-Willem la Crois af. Bossen heeft nog paar pops nodig en de talenten Van Valkengoeds en La Crois ontbreekt het nog aan resp. primary en secundary skills. Ben heel blij dat beiden getraind worden op de plekken waar ze dat nodig hebben zodat het slechts een kwestie van tijd is dat ze bij de selectie zitten. Ook Bossen wordt nog getraind en blijf ik dus volgen. Ik heb bewust 2 plekken open gehouden om bij drops van de oudere garde nog vervanging te kunnen oproepen. Oproep aan de managers van deze 3 spelers is dan ook vooral om 100% te blijven trainen, maar die contacten zijn gelegd en daar heb ik alle vertrouwen in!
Ik zal in het Oranje Boven! Forum nog wat meer specifieke overwegingen en beschouwingen willen geven hoe ik wil gaan spelen. Hoop dat we daar een goede discussie met elkaar kunnen voeren. Mocht je geen supporter hebben en toch mee willen lezen danwel je mening willen geven, stuur me dan een bericht en dan stuur ik de berichten en discussie door via pm.
Last edited by Cowstreet at 12/16/2016 9:56:37 AM
Mark Unread
Ignore User
From:
Oranjeman
To:
Cowstreet
This Post:
0
283921.8
in reply to
283921.7
Date: 12/16/2016 11:57:51 AM
Overall Posts Rated:
328
Lekker bezig coach, goed verhaal!
Mark Unread
Ignore User
From:
Cowstreet
To:
Cowstreet
This Post:
1
283921.9
in reply to
283921.7
Date: 12/17/2016 3:39:14 AM
South Dragons
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
502
Second Team:
South Dragons II
Update selectie
Ik heb nog ruggespraak gehouden en nog een aantal spelers uit het team gelaten:
- Van Voorn wil ik er graag bij hebben maar hij heeft deze week teveel minuten gemaakt en zijn manager is sinds maandag niet online geweest en heb dan ook nog geen reactie op mijn mail van hem ontvangen. Aangezien hij nu toch uit vorm is houd ik hem buiten de selectie en kan er hopelijk later gewoon weer bij komen. Mocht dat niet lukken dan is Epi of Hilhuijsen zijn vermoedelijke vervanger
- Roozen. Wel al goed in vorm, maar Van Alphen (26) heeft een pop gehad en zit hem op de hielen. Ik had al contact met Mr Eagle en ga hem nu vragen om te switchen naar een andere training de komende periode met als "beloning" een mogelijke plek in het NT. Roozen is 34, heeft nog geen skilldalingen gekend maar dat is een risico.
- Den Hamer en Harte. Puur vanwege leeftijd en omdat ik ze niet per se nodig heb maandag. Beukman houd ik er wel bij, heeft gewoon erg mooie skillset. BobUp (A'dam Nightmare) kijkt naar een trainer met specialiteit voor Harte, ik hoop dat dat gaat lukken. Den Hamer staat al langer in de verkoop en is even afwachten waar hij gaat landen. Heb zijn huidige manager een bericht gestuurd.
Ik kijk even op welk moment ik de selectie verder aanvul. Voor de oudjes die in buitenland spelen (Roozen, Den Hamer) zal het wellicht iets lastiger monitoren zijn of er skilldalingen plaatsvinden, voor Harte zal dat makkelijker gaan.
Naast de 3 eerder genoemde bigs (Van Valkengoeds, La Crois en Bossen) zijn er nog 2 bigs die ik volg en nog niet genoemd heb. Dit zijn Mink ten Brinke (speelt in Cyprus) en Jobias van der Weide (Cruesli) waarbij eerstgenoemde zeker ook kanshebber is.
Mark Unread
Ignore User
From:
Cowstreet
To:
Cowstreet
This Post:
0
283921.10
in reply to
283921.9
Date: 12/17/2016 4:25:38 AM
South Dragons
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
502
Second Team:
South Dragons II
Voorbeschouwing op onze 1e wedstrijd op het Oranje Boven! forum. Stuur me maar een berichtje als je mee wil lezen maar geen Supporter hebt.
Mark Unread
Ignore User
From:
Tesse
To:
Cowstreet
This Post:
0
283921.11
in reply to
283921.9
Date: 12/17/2016 8:14:42 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
533
Second Team:
The Milk
Goede keuze om voorlopig deze spelers nog buiten het team te laten. Nu hopen dat de aankomende bigs mooi vooruit blijven gaan en daar de selectie verbreden.
Succes bij de eerste wedstrijd coach!
Crunchy! If you eat fast enough
Mark Unread
Ignore User
From:
Cowstreet
To:
Tesse
This Post:
0
283921.12
in reply to
283921.11
Date: 12/19/2016 2:54:44 PM
South Dragons
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
502
Second Team:
South Dragons II
Halverwege... Na een slecht begin staan we met rust 11 punten voor. Albanie verwachtte een push the ball en staan ook in een 3-2 zone. Vooral Asser komt scorend goed door.
Vito vrij snel geblesseerd en Nieuwlaat in foutenlast. Daardoor erg veel minuten voor de backups. Mede daardoor zijn we de mindere qua rebounds.
Hopelijk kunnen we doordrukken begin Q3!
Mark Unread
Ignore User
From:
J-Freak
To:
Cowstreet
This Post:
0
283921.13
in reply to
283921.12
Date: 12/19/2016 3:50:16 PM
Overall Posts Rated:
300
Niet verwacht dat Ten Tije het zo goed zou doen met een outside aanval. Scoorde er lekker op los :)
Mark Unread
Ignore User
From:
Cowstreet
To:
J-Freak
This Post:
1
283921.14
in reply to
283921.13
Date: 12/19/2016 4:02:12 PM
South Dragons
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
502
Second Team:
South Dragons II
Eerste winst is binnen. Doelsaldo van +26 punten. Dat had wat mij betreft iets meer mogen zijn, maar het is zoals het is. Vorig jaar was het verschil +22 tegen Albanie maar toen in een uitwedstrijd (nu neutraal).
Ten Tije vervulde zijn rol goed, inderdaad niet verwacht dat hij topscorer zou worden. Schalij had het reboundend erg moeilijk, dat vreesde ik al enigszins.
Op naar volgende wedstrijd, Schotland, die er meteen een "alles of niets" uitgooiden tegen Griekenland.
Mark Unread
Ignore User
From:
Tesse
To:
Cowstreet
This Post:
0
283921.15
in reply to
283921.14
Date: 12/20/2016 5:32:32 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
533
Second Team:
The Milk
Ten Tije verraste mij ook zeer positief voor een outside aanval. Onze shot charts in Q1 en Q2 laten ook relatief weinig outside shots zien, maar dan nog verrast het mij dat hij Asser en Stienstra voorblijft. Goede keuze om hem op te stellen!
CT van Schotland is mooi voor ons doelsaldo
.
Crunchy! If you eat fast enough
Mark Unread
Ignore User
From:
J-Freak
To:
Tesse
This Post:
0
283921.16
in reply to
283921.15
Date: 12/20/2016 7:35:42 AM
Overall Posts Rated:
300
Zeker als hij op een schotpercentage van 75% kan blijven, maar dat zal lastig zijn. Ik ga hem in ieder geval in de gaten houden. Ondanks zijn slechte rebounding had Schalij wel een +29. Ten Tije was 2de met een +22.
Mark Unread
Ignore User
Disable Emoticons and Images