Mira noi, entenc que tinguis ganes de portar la selecció, i amb això t'importi res la selecció que sigui...
Primerament, em presento, soc el seleccionador U20 de HT, abans vaig portar l'absoluta, fa 2 anys. Així es que no em diguis que si no ens importa o res d'això. Si vols portar una selecció presenta't a les d'Espanya... o pot ser no tens tanta experiència perquè te esculleixin, o bé penses que es més fàcil embaucar als pobres andorrans... M'es igual el que penses, i aqui no vindràs a foter-s'en de naltros, som capaços de portar una selecció, millor o pitjor, però per això és la nostra.
Si vols ajudar, ets benvingut, és més, jo mateix estic rodejat a la U20 de HT, de molts espanyols, però estàn per ajudar, ja que el seleccionador ANDORRÀ es el que prenc la darrera paraula, per tant si vols ajudar ets benvingut, però si el que vols es foter-te'n de la resta de companys de ANDORRA de com volen portar la selecció, o si ens preocupa o no, pensa que aqui som molts els que ens ocupem al BB sempre i quan les nostres vides atapeïdes en deixem ;)