BuzzerBeater Forums

Andorra - I.1 > Selecció andorrana

Selecció andorrana (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Cagallo

This Post:
00
60083.6 in reply to 60083.5
Date: 11/24/2008 2:23:33 AM
Overall Posts Rated:
1111
Jo votaré pel KOOL.

L'equip del Kool, ja que ell no ho presenta, ho faré jo: seleccionador, per descomptat, serà el mateix Kool. Jo mateix estic al seu staff com a segon entrenador, així que entre els dos podrem fer una bona gestió de l'equip... (si no sabessim com funciona el joc no haguessim arribat tan lluny cap dels dos).

Per descomptat, la futura relació entre seleccio absoluta i selecció sub21 no serà partint de zero. Portem ja díes amb diàleg amb Romagosa per establir uns lligams forts i molta coordinació entre els dos tècnics. Per tant, ja comptem amb el suport del staff de la sub21.

Personalment, per la selecció absoluta, tenim molts cracks ja de 22 i 23 anys que bé haguessin pogut estar a la sub21 la temporada passada (els de 22, clar). Jo crec que la selecció insignia d'Andorra, almenys durant una o dos temporades, hauria de ser la sub21, ja que el diferencial de qualitat amb altres seleccions no és tant alt com a l'absoluta. Això no vol dir que ens quedem mals jugadors a l'absoluta, per descomptat, però com a mínim existirà diàleg i coordinació amb la sub21.

From: ruyrayd

This Post:
00
60083.7 in reply to 60083.6
Date: 11/24/2008 3:32:15 AM
Revolta Culé, B.C.
ESL
Overall Posts Rated:
2121
Jo em conformo que sorti un andorrà, que es preocupi de pactar amistosos i donar experiència als jugadors...

From: KooL
This Post:
00
60083.8 in reply to 60083.7
Date: 11/24/2008 5:17:36 AM
Overall Posts Rated:
00
Bones a tots!!!

Sento haver estat aquests dies ausent, sobretot amb el tema que tenim entre mans amb lo de les eleccions, però precisament d'això vull parlar...

M'ha sortit una complicació personal bastant greu que gairebé no em deixa temps ni per encarregar-me del meu equip...(de fet ara això m'importa ben poc) i encara menys temps em deixaria per la selecció. En vista de la meva situació actual em veig obligat a renunciar a les eleccions, ja que no podria dur a terme la tasca de seleccionador com cal i això crec que no és el que s'espera de mi, per tant, deixo la candidatura en mans de cagalló, que crec que pot ser un excel.lent seleccionador i al que apoiare per damunt de tot!!

A tots els que m'heu votat o ho anaveu a fer us agraeixo sincerament el vostre suport, de veritat!

Fins aviat!

From: eric3

This Post:
00
60083.9 in reply to 60083.6
Date: 11/24/2008 7:57:49 AM
Overall Posts Rated:
127127
No es per crear polèmiques pero a veure si hem podríeu respondre les cuestions que he posat i que penseu ferne de la selecció absoluta ja que us interesa més la sub-21 us i podríeu presentar.

No se pero les teves paraules hem fan presveure una mala gestió de la selecció, ja que si es basa amb que ha de guanyar la sub-21, vosaltres amb l'absoluta no fareu res per guanyar? Pasareu de tot olimpicament perque us interesa més la sub 21? Creieu més en el potencial o en el que tenen ara?
En la teva presentació a la presentació a la candidatura d'en KooL dius que teniu molt bones carreres deportives perquè estas a la 1era andorrana. Pero amb els vostres equips ja m'agradaría veurés a la lliga que estic io (III) Espanya i amb jugadors hem sembla que també els tinc una mica millor.

Salut i vota a eric3

This Post:
00
60083.10 in reply to 60083.7
Date: 11/24/2008 8:05:43 AM
Overall Posts Rated:
127127
Estic toatalment d'acord amb la teva opinió pero et penses que si sortís seleccionat no buscaría amistosos?
I creus que un que no és Andorrà no pot dur be la vostra selecció?
O que no li posaría prous ganes i temps per fer-ho bè?
O que ho faría pitjor que tots els seleccionadors absoluts d'Andorra que heu tingut, que han fet una feina pèssima?

O sento pero es que sembla que no us importi gens a vosaltres la vostra selecció, no feu preguntes, no us interesu ni una mica i aneu deixant petites puntades de peu i jo hem veig amb prou capacitats per dur aquesta selecció i fer un bon paper.
Prefereixo que hem feu preguntes a mi i als meus rivals, ecara que us fiqueu una mica amb mi pero no feu res amb aixó queda clar que un que no és d'Andorra li posa més ganes i avans escollirieu un BOT que a un extranger.

This Post:
00
60083.11 in reply to 60083.5
Date: 11/24/2008 8:12:53 AM
Overall Posts Rated:
127127
No m'importa pero de veritat et creus que sóc les sobres de ningú?
Jo quan hem vaig fer el meu equip volía que sigués d'Andorra pero no hem van deixar, segon m'interessa més la selecció d'Andorra que cualsevol altre, tercer io no m'he presentat en cap altre selecció i a partir d'ara hem presentaré a totes les eleccions, si més no per donar vida als andorrans, que hem sembla increible que en la última lliga que estava (IV) era més activa que la de tot Andorra junt, i finalment jo tinc el joc en Català i per aixó m'agradaría que és parlés més i no que estigués mort amb la una selecció que la té que utilitzar i que no parleu ni pels fòrums ni res de res.

Espero que no t'enfadis però tothom te la seva opinió i io les accepto totes. ;)

From: ruyrayd

This Post:
00
60083.12 in reply to 60083.10
Date: 11/24/2008 9:41:06 AM
Revolta Culé, B.C.
ESL
Overall Posts Rated:
2121
Mira noi, entenc que tinguis ganes de portar la selecció, i amb això t'importi res la selecció que sigui...
Primerament, em presento, soc el seleccionador U20 de HT, abans vaig portar l'absoluta, fa 2 anys. Així es que no em diguis que si no ens importa o res d'això. Si vols portar una selecció presenta't a les d'Espanya... o pot ser no tens tanta experiència perquè te esculleixin, o bé penses que es més fàcil embaucar als pobres andorrans... M'es igual el que penses, i aqui no vindràs a foter-s'en de naltros, som capaços de portar una selecció, millor o pitjor, però per això és la nostra.

Si vols ajudar, ets benvingut, és més, jo mateix estic rodejat a la U20 de HT, de molts espanyols, però estàn per ajudar, ja que el seleccionador ANDORRÀ es el que prenc la darrera paraula, per tant si vols ajudar ets benvingut, però si el que vols es foter-te'n de la resta de companys de ANDORRA de com volen portar la selecció, o si ens preocupa o no, pensa que aqui som molts els que ens ocupem al BB sempre i quan les nostres vides atapeïdes en deixem ;)

This Post:
00
60083.13 in reply to 60083.9
Date: 11/24/2008 9:49:57 AM
Overall Posts Rated:
1111
KOOL, doncs molts anims i sigui lo q sigui, que acabi bé. Ho sento molt, haguessis set un gran seleccionador. No deixis que LOST decaigui...!

Bé, doncs m'he registrat per seleccionador seguint els consells d'en KOOL, per aque la filosofia que vam començar a formar no es perdi i la poguem aplicar.

ERIC3, ara vaig a per tu. Et penses que ens presentem per quedar-nos de braços creuats i que només volem deixar que els millors jugadors de l'absoluta se'n vagin a la sub21??? Per això no cal ni que ens presentem. Per descomptat que tenim objectius, però si tu vols guanyar la copa dEuropa amb el nostre país doncs allà tu... no faré promeses en fals.

L'unic al que podem aspirar es a ajudar al màxim per un meravellós paper de la sub21 (crec que toca el mundial ara no?) i planificar l'absoluta per d'aqui dos anys, jugant al màxm amb temes de potencial. L'absoluta servirà per pujar l'experiència i controlar a aquells jugadors joves amb bon potencial; ens hem d'assegurar q tots es vagin entrenant... mentre, el paper de la sub21 serà guanyar els màxmisp artits posibles.

Si et vols ficar en temes de qui té millor equip, si tu o jo, només cal fer un amistos... no crec q sigui tema de debat.

This Post:
00
60083.14 in reply to 60083.13
Date: 11/24/2008 9:57:19 AM
Overall Posts Rated:
1111
En definitiva. Els qui votaveu per KOOL, sisplau cambieu el vot a CAGALLÓ si voleu.

ERIC3, ser seleeccionador actius ho serem tots els q ens presentem! La diferencia cau en q alguns ja tenim un know-how pq portem 3 temporades aquí i ens coneixem. Jo se lo q puc esperar d'en Romagosa i ell sap lo q pot esperar de mi.

This Post:
00
60083.15 in reply to 60083.14
Date: 11/24/2008 12:03:23 PM
Overall Posts Rated:
127127
El problema és que teniu molt pocs jugadors amb potencial i ademes que s'entrenin i per tant no hi haurà futur, els allstars a la que estan pels $50000 ja estan casi saturats i millorar-los és molt complicat i un entrenament que abans feies amb 1-2 semanes desprès en necesites 3-4-5 i ademés se molt constant i a la que els managers veiguin que no evoluciona dons el deixarán apartat i per altre banda tocará esperar a que surtin jugadors amb MVP, jugador franquicia, história del bàsket o llegenda del bàsket i d'aquest costa molt de veure'n d'andorrans i ademés els seus managers dubto que si impliquin exclusivament exepte 5-6.
I si no s'aprofiten Andorra per un tren cada cop que passa.
Alguns jugador d'aquests històrics ja tenen 3 prolífics o més i aixó a la llarga fara que mai es pugui arribar als mateixos nivells.
Alguns managers tenen més de 1 jugador a la selecció i si no és de la mateixa posició dons probablement perdin entrenament o que entrenin alguna cosa no tant important, peró ho comprenc ja que no hi ha pocs clubs que s'hi impliquin.
Si us interessa tant el futur podríeu utilitzar els jugadors menors de sub-21 a la absoluta i aixi que agafessin experiencia més jugadors combinan-los amb els indiscutibles que té la selecció.
Si el que voleu és anar a europeus dons col·locar tots els jugadors menors de 21 anys amb la sub-21 sense excepció.
Per exemple la temporada que ve ia es veuran jugadors amb molt potencial a la absoluta com passa amb els portuguesos que tenen un jugador de 20 anys que té de potencial llegenda del bàsquet i algun equip ja els introduira a mitjans de temporada.
I si no hi ha el mateix es pot recorre a casos extrems, com crear híbrids ( un jugador que suigi un bèstia defensant per blocar atacs exteriors i altres jugadors amb molt atac interior i així es crearía una selecció molt compensada, també un jugador sense tir interior pero el rebot i defensa interior amb prodigiós o alguna cosa per l'estil).

Aixó és el que penso io pero cadascú té la seva opinió i sempre agrada tenir un jugador compensat perquè cobra molt menys i perquè per un equip va molt millor pro jugadors així crec que anirien molt be.

Salut i no us enfadeu tampoc tant.

Last edited by eric3 at 11/24/2008 12:03:42 PM

This Post:
00
60083.16 in reply to 60083.15
Date: 11/24/2008 12:15:32 PM
Overall Posts Rated:
1111
Si us interessa tant el futur podríeu utilitzar els jugadors menors de sub-21 a la absoluta i aixi que agafessin experiencia més jugadors combinan-los amb els indiscutibles que té la selecció.
Si el que voleu és anar a europeus dons col·locar tots els jugadors menors de 21 anys amb la sub-21 sense excepció.

Bé, aquest model que proposes es pot aplicar tranquilament a l'inrevés, que és el que altres mànagers i jo hem estat proposant des del principi de les eleccions.

Ens interessa anar a Europeus i també el futur. Per tant, els millors jugadors sub21 aniran a la sub21 per a guanyar partits; allí milloraran també la seva experiencia i formació. En Romagosa fa seguiment.

A l'absoluta també tindrem sub21, potser no tant bons, pero que faran un bon paper. I també ens cuidarem de que els "grans" que puguin entrar a l'absoluta hi entrin... i guanyin experiència; perquè sempre seran utils i se'ls podrà necessitar durant aquests 2 anys en q tota la fortalesa estarà a la sub21. I hi ha gent que segueix entrenant a aquests "grans".

És el teu mateix model, pero aplicat a l'in`revès i matant dos ocells d'un tiro. Aquest és el que defenso i que altres jugadors com Calcy, Kool i Romagosa defensen.

Advertisement