SIT.RAP U21 Sesong 16!
For det første så er jeg evig takknemlig til folk som stemte på meg å ga meg denne sjansen til å styre det norske U21 landslaget, det har vært en ære!
Sesong 16 var en variabel sesong da vi fikk disse motstanderne i gruppa vår...
España
(14812) TIE vs TIE, 131-77 tap
Magyarország
(14818) TIE vs TIE, 115-92 tap
Hellas
(14806) TIE vs TIE, 99-77 tap
Belarus
(14823) Normal vs normal, 124-109 tap
Azərbaycan
(14809) TIE vs CT, 89-103 Seier
Sverige
(14826) Normal vs CT, 91-103 Seier
Scotland
(14831) CT vs Normal, 100-85 tap
....så visste jeg at det kom til å bli en sesong med vansklige utfordringer!
Jeg er stolt over gjengen jeg har styrt denne sesongen når jeg ser på disse resultatene, og ved flere av disse kampene så har gutta spilt godt å vært jevn med motstanderlaget til siste periode, ved unntak av Scotland som hadde spart mye entusiasme til den kampen dessverre.
En ny sesong venter, og vi må dessverre ta farvel til spillere som blir for gamle å sikter seg inn mot landslaget:
Terje Aleksandersen, PF - Bergen Bears
Ivar Ringen, SG - supermerk2
Terje Balle, C - BC Mamelanders
Rune Eikeland, PG - Bauru Red Bulls
Oddvar Hindenes, C - Bc saha loo (må nevnes at både Spania og Hellas ble meget interessert i Oddvar når de sjekket laget mitt, ikke mange på U21 med 56k lønn)
Harald Arnesen, C - Bergen Bears
Dan Skauge, C - mikuski gdańsk
Jan Thorbjørnsen, PF - La oai team
Gilbert Eriksen, SG - Badland Fell Keepers
Sindre Pedersen, SG - Antil Global B.C.
Snorre Petterson, SG - Northern Dragons
gleder meg til å bruke litt tid på nye drafter, og de gamle som blir aktuell for U21 da det skal plukkes ut et nytt U21 stall med noen gode "gamle" fra denne sesongen!
Jeg vet at U21 landslaget ikke er så spennende å følge som de store gutta, men gleder meg for alles interesse for oss små!
Er det noe du har vært positiv eller negativ til med tanke på styring av laget, hvordan jeg har vært forhold til spillere, eller er infoen for dårlig?
Hva synes DU om denne sesongen?
MvH
SKJT-U21manager