De speler Jan-Pieter Stienstra legend (27600960) gaat ben ik bang ook geen goede toekomst tegemoet.Ik heb deze speler gescout,en ook contact met deze manager gezocht,hij heeft deze mail wel gelezen ,maar helemaal geen reactie gekregen.Hij heeft in de 1e wedstrijd geen minuut gespeeld,hopelijk krijgt hij nog zijn speeltijd deze week,maar ik vrees een beetje.De andere speler die ik heb gescout Overtveld Superster is in goede handen gekomen,bij de manager die ook Wiebe-Jan Groenveld in het NT heeft getrained. **Ik heb vandaag een reactie gekregen van de manager die Stienstra in zijn bezit,en hij blijkt de Nederlandse taal niet zo goed te begrijpen.Ik heb geen flauw idee wat deze speler zijn skills zijn,maar de manager wil hem zowel inside als outside trainenm,om hem om te turnen naar een SF.Maar ik ben in ieder geval blij dat deze speler volle 48 minuten op de PG positie heeft gespeeld de afgelopen wedstrijd.Ik heb deze manager nog een BB mail gestuurd,mocht hij adviezen willen van mij of eventueel de bondscoach, dat hij ten alle tijden zijn eventuele vragen kwijt kan..Last edited by primoss at 12/5/2012 2:13:08 PM