Joku varmasti tietää tunteen, kun 5 viikkoinen vauva herättää keskellä yötä ja kirjaimellisesti huomaat sinua lähestyvän

buzzerbeater. Minustahan ei ole mitään hyötyä tässä vaiheessa vaavin elämää, koska en ole maitomaatti

saisin nukkua, mutta ei. Yritin vastustaa tätä tyyppiä painimalla, mutta turhaan, sillä lopulta piti luovuttaa.
Siitä sitten alkoi päässä liikkumaan ainoastaan buzzerbeater

Tietysti hölmönä olin jättänyt tämän ajatustyön myöhemmäksi, niin tottakai se kostautui eli oli tässä jotakin tärkeääkin ;) minulla on nimittäin probleema, johon tarttisin tukea, mielipidettä tai kokemuksia.
Pihlajamäki ja "kingkong" ovat pirujen runko. He siirtyvät pian yhden paikan ulkopakki reeniin ja sen jälkeen ulkohyäkkäys reeniin. Kolmantena pyöränä tähän liittyy Nikinmaa. Tuntuu kuin minut olisi pakotettu myymään hänet, mutta en haluaisi. Hänestä meinaan on kovaa vauhtia tulossa minulle mieluinen pelaaja ja sopisi palettiin loistavasti tulevaisuudessa.
Minulla on vaan sellainen aavistus, että kolmen pelaajan reenaaminen ei tule onnistumaan ja Huom! Pihlajamäki sekä kingkong ovat edellä nokkimis järjestyksessä reeneihin liittyen. Vaikka vuosia on takana täällä bb:n maailmassa, niin olen ensimmäistä kertaa tällaisessa tilanteessa, että kaikkien kolmen tarttis saada hyvät reeniminuutit.
Siispä kysynkin. Onko joku onnistunut reenaamaan kolmea jätkää yhdellä paikalla ja tyydyttävästi? Ei minua haittaa, jos muutaman kerran minuutit menee päin p:tä. En meinaan haluaisi pilata Nikinmaata, koska hänestä on hyvällä tavalla tulossa erikoinen pointti. Jos yleinen mielipide on, että vaikeaa tulee olemaan, niin joudun myymään hänet
Last edited by Sir Hellman at 5/20/2020 2:38:35 AM