BuzzerBeater Forums

BB Danmark > [NT] U21 Landholdsnyheder

[NT] U21 Landholdsnyheder (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Pirates
This Post:
00
64474.62 in reply to 64474.61
Date: 8/10/2010 2:40:10 AM
Overall Posts Rated:
3535
Status fra U21-Holdet.

Efter 3 sejre i træk i dette års trøsteturnering er vi kommet lidt ned på jorden igen efter nederlag i de sidste 2 kampe til nogle rigtig gode hold.
Slovenien slog os klart og var også bedre hele vejen rundt.
I gårsdagens kamp imod Kroatien blev der kæmpet over hele linien og vi faldt med æren i behold. Vi spillede helt lige op med Kroatien i 1., 2., og 4. quarter, men tabte desværre 3. quarter knebent, men ellers en rigtig fin indsats af vores unge talenter.

Ukraine venter på mandag og det bliver en rigtig spændende kamp. De har tabt en hel del kampe, men ser man på deres stats og trup, så er det et rigtig godt hold, som vi skal være helt skarpe for at slå.

Målet er, at gå videre i trøsteturneringen og kampen imod Ukraine vil nok være afgørende for, om det kan lade sig gøre.
Skulle vi tabe den, så er der 2 kampe mere og dem skal vi selvfølgelig vinde for stadig at have en lille chance for at gå videre.

This Post:
00
64474.63 in reply to 64474.62
Date: 8/24/2010 3:22:40 AM
Overall Posts Rated:
3535
Nedtur!

Det 4. nederlag på stribe blev en realitet efter et komplet uventet nederlag til Panama i nat.
Om det er jetlag efter den lange flyvetur samt spilletidspunktet kl. 01.30, der gjorde forskellen vides ikke.
Selvom drengene spillede ok, så valgte Panama at ramme dagen og deres rebounding var uovertruffen.
De gav den samtidig alt hvad de kunne og derfor måtte vi forlade banen som tabere.

De onde tunger, der måtte påstå, at vi havde undervurderet Panama bedes tjekke kampen og tidligere kampe.
Det er første gang, at vi har spillet så godt i forsvarene og haft så gode stats i scoring i feltet, men det var altså ikke nok.

En turnering der startede helt fantastisk for os med 3 sejre på stribe er blevet til lidt af et mareridt efter nederlagene til Ukraine og Panama.

Vi knokler på, at få lidt af æren tilbage i den sidste turneringskamp !

This Post:
00
64474.64 in reply to 64474.63
Date: 8/25/2010 3:56:22 AM
Overall Posts Rated:
00
måske var det en god ide, at gå tilbage til de taktik som blev bruget i de 3 f. kamp :-)))

This Post:
00
64474.65 in reply to 64474.64
Date: 8/25/2010 3:37:51 PM
Overall Posts Rated:
77
Enig. Jeg synes også at landstræneren skulle gå tilbage til den vindende taktik :-)

This Post:
00
64474.66 in reply to 64474.65
Date: 8/25/2010 4:36:59 PM
Overall Posts Rated:
12901290
Han har meget andet at tænke på Pt. med sin GM titel. Måske skulle han abdicere? (Det mener jeg nu ikke)

En ting er sikkert, hvor 2 landshold er pt. helt nede i kulkælderen. Det er trist.

Tror aldrig vores seniorhold har været så dårligt rangeret.

This Post:
00
64474.67 in reply to 64474.66
Date: 8/26/2010 8:56:44 AM
Overall Posts Rated:
3535
Tak for opbakningen ;-)

Overvejer også at abdicere ved næste valg, da det ser ud til, at GM godt kan komme til at tage lidt tid, men den beslutning er ikke taget helt endnu !

Havde jeg spillet tidligere kampes taktik havde vi tabt de sidste 4 med noget mere.
I den sidste kamp imod Panama spiller vi faktisk rigtig godt....Bare ikke godtnok....

Lidt ligesom ved VM i Sydafrika, hvor Danmark taber til Japan efter 2 fantastiske frisparksmål - Hvor de i kampen efter, imod Paraguay, ikke kunne ramme en ladeport på 1 meters afstand.

Sådan går det af og til i sport åbenbart også i online-spil :-/

From: donskar
This Post:
00
64474.68 in reply to 64474.1
Date: 11/30/2010 6:33:48 PM
Overall Posts Rated:
55
Så kommer der endeligt en besked/opdatering fra mig.

Først og fremmest tillykke til alle der har spillere på u.21 landsholdet, med at vi fik første sejr i sidste kamp.
Så er der da noget at arbejde ud fra. :)

Nyheder omkring u.21 er:

Vi er gået i gang med at scoute DK for talenter, for at udnytte hvad der er at udnytte i DK.
Da vi jo er få, er det vigtigt at vores talenter bliver trænet ordentligt med henblik på u-21 og A-landsholdet så vi ikke fortsætter som en miniput nation.

Derfor vil jeg gerne give stor ros til Funzip fra DBL holdet (49765) , for at vise stort engagement.
Hvis Funzip skriver til jer ang. et talent i har, er det udelukkende pga. han ser potentiale i din kommende stjerne. Så hvis I vil informere ham om skills/træning på jeres talenter, gør i BB-DK en kæmpe tjeneste.

Funzip vil også fungere som assistent træner for U.21 landsholdet.
Så skriv lige tillykke til ham ;-)

/donskar - U-21 Landstræner

From: Craig

This Post:
00
64474.69 in reply to 64474.68
Date: 12/1/2010 10:19:36 AM
Overall Posts Rated:
55
Tillykke Funzip ;D!!

This Post:
00
64474.70 in reply to 64474.69
Date: 12/20/2010 2:59:40 PM
Overall Posts Rated:
12901290
Har man ikke kunne arrangere træningskampe de sidste 3 uger eller han manageren glemt holdet?

This Post:
00
64474.71 in reply to 64474.70
Date: 1/11/2011 9:18:31 PM
Overall Posts Rated:
55
Manageren har bestemt ikke glemt holdet, han har bare haft meget travlt med at finde nye talenter, da det desværre ser skidt ud med talentmassen i DK.
Så jeg har prioriteret anderledes. :-)

Lige nu, er jeg gået i gang med draften, for at finde nogle talenter i DK, og mgrs der vil træne dem.

Der kommer et oplæg i morgen eller overmorgen.

From: donskar
This Post:
11
64474.72 in reply to 64474.71
Date: 1/13/2011 5:39:24 AM
Overall Posts Rated:
55

Så er draften overstået, de danske talenter er fundet, og vi skal igang med at træne nogle talenter så DK kan komme på BB-landkortet. ;-)

Den måde os omkring U-21 landsholdet vil gøre det på er, at vi for tiden er ved at gennemgå draften der lige har været, for at finde det bedste i DK
der kan trænes på. De største talenter, og fremtidens stjerner.

(Hvis du bliver spammet af en Manager ved navn Funzip (49765) , så svar gerne på hans spørgsmål omkring jeres talenter, da det er i U-21 sammenhæng! ;-) ..)

Desværre ser det ikke så godt ud for talent-Danmark for tiden, også kaldet U-21 landsholdet, så derfor håber vi omkring holdet, meget på din hjælp!
Da vi jo er ved at lede efter dv. talenter i DK, skal vi også bruge nogle kompetente managers der kan træne dem, eller nye managers i spillet,
der evt. kunne synes det var sjovt at få en U-21 stjerne på sit hold, og samtidig få hjælp af os "gamle" til træning, hvis i lyster.

Måden du hjælper på er nem.

1. Du bestemmer dig for hvilken slags position du vil træne et talent på.

2. Du sørger for, at din træner er min. lvl 5 (Undtagelser kan forekomme).

3. Du kontakter den manager omkring U-21 landsholdet der har overblik over, hvilket talent du bør købe.

(Fx. hvis du godt kunne tænke dig at træne en fremtidig Chales Barkley på Power Forward pladsen,
så kigger du på U-21 væggen hvor der så vil stå: Power Forward scout: GM-Pirates (49863)) .
Så skriver du til ham, at du er interesseret i at anskaffe dig et talent, hvorpå han vil sende jer et link til en passende spiller,
når denne spiller kommer til salg)

4. Hvis du er interesseret, kan du få en træningsplan over hvad dit talent bør træne, og selvfølgelig sørge for, at dit talent får min.48 min kamp om ugen.

Undskyld denne lang besked, men det er så sjælent at folk er på forum.

Hvis du gerne vil være en del af dette, så skriv enten til den Scout der er ansvarlig for positionen du gerne vil træne.
Eller svar på denne besked :-) Du er selvfølgelig også velkommen til at skrive til mig, hvis du har et über talent.

Praktiske ting omkring U-21 landsholdet.

Coach: donskar (49780)

Ass.Coach: Funzip (49765)

Gammel far med gode råd : GM-Pirates (49863)

For kontakt ang. træning af talent:
PF/C Scout: GM-Pirates
PG/SG Scout : Funzip
SF Scout : donskar

/ donskar - U-21 coach (49780)

Advertisement