Even een vraagje over het stadionontwerp. (en om het forum een beetje levend te houden)
Ik heb begrepen dat als je een custom stadion aankoopt, dit ook invloed heeft op de aantal toeschouwers en de fan artikelen.
Weet iemand toevallig wat hiervan ongeveer de meerwaarde is per week, voor de verschillende soorten stadions? Hoe duurder het stadion, hoe meer opbrengsten, dat lijkt me logisch, maar vroeg me af of daar iets over bekend is, ergens omschreven staat?
En is het dus aan te raden hier gebruik van te maken?
Ditzelfde geldt in principe ook voor de fanshop. Ik heb deze aangeschaft om zelf te zien wat het resultaat is (kon dat ook nergens terug vinden). Aangezien je hier ook al € 15.000 (bij lvl3) per week aan kwijt bent, was ik bang dat het echt minimaal zou zijn en het dus ook lang zou duren voor je investering terug verdiend zou worden. Ik zit nu op € 23.750 extra door de fanshop (winst van € 8.750 per week, maar neem aan dat dit nog per week kan gaan verschillen(?)), maar ik weet verder niet of er ook nog andere zaken/opbrengsten omhoog gaan door het gebruik van een fanshop? Weet iemand of hier ook meer informatie over beschikbaar is? En of je prestaties hierop van invloed zijn?
In mindere mate geldt dit ook voor het TV&Radio station, maar dat is zover ik begrepen heb vooral van invloed op de aantallen toeschouwers, maar dat moet dan neem ik aan ook meer dan € 15.000 per week opbrengen, anders heeft dat ook geen toegevoegde waarde. Maar ook daarvan kan ik weinig terug vinden op het forum. Heeft ook hier iemand meer informatie over beschikbaar?
Al met al nog een beste lap tekst met vragen, maar hopelijk heeft iemand zich hier al eens in verdiept en kan me enigszins op weg helpen.
Alvast bedankt jongens (en dames)!
Last edited by Smartie at 3/6/2024 10:19:14 AM