Satan i gatan vilka draft-picks du fick!
Att plocka den killen med andravalet är ju bara inte sant!
Killen är 2.08, så blir ju ingen guard av honom, men ändå bra outsideskills.
Båda 1:a och 2:A valet kommer du kunna sälja för fina pengar om du ägnar 3 säsonger åt att föra grovjobbet.
Vet inte vad du har för andra träningsobjekt, men båda killarna förtjänar 1-positionsträning.
JAg skulle nog rekomendera dig att försöka få bra betalt för killen med HOF å satsa på den andra killen med superstar.
HOF kan man nog få räått bra betalt för redan nu.
I andra hand skulle jag råda dig att träna de båda spelarna tillsammans 1-position på outside tills du fårr upp HOF:en till 7-8 i OD å PAssing. KAn kännas lite jobbigt nu, men gör du det så kommer han vara väldigt eftertraktad på transfermarknaden gissar jag. Å när du fått upp honom så högt, så har du ju fått upp Superstar-killen ännu högre, å har en superspelare att träna inside.
Grattis till den fina draften. MAn blir lite deprimerad
Alternativt väntar du med att sälja HOFen tills han fått lite insideskills också. MEn då gissar jag att du inte kommer vilja sälja honom ;)
Hur som helst så tror jag att det är superstjärnan du ska satsa på.
MEn även tredjevalet var ju fint. Det du absolut inte får göra är att försöka träna alla de här tre fina killarna å dessutom fortsätta träna de 18-åringar du redan har i laget.
Fuska inte med 2-positon. Du har hållt på för länge med det här spelet för att vilja träna upp massa spelare till ditt eget lag.
3 egna spelare räcker. Gör dig av med två av alla dina träningsobjetk å ge dig själv chansen att skapa 3 riktigt fina spelare att bygga ditt lag runt.