Nog even de wedstrijd van gisteren doornemen,de start was aanvankelijk vrij moeizaam.
Meidam was al na zo''n 15 minuten uit het veld ,nadat hij 2 technische fouten had gekregen.
Dit gebeurd bijna nooit,ik heb dat geloof ik 2 x meegemaakt met mijn eigen team,en nu dus voor het NT:)
Zeker na de rust begon kwam eindelijk de machine wat op toeren,en werd het verschil op het eind toch nog 37 punten. Doelsaldo kan natuurlijk wel belangrijk zijn op het eind van het speelschema,wie weet wat er nog allemaal gaat gebeuren.Hoewel er nog zeker lastige tegenstanders gaan komen,en het de vraag zal zijn of dit nog belang zal zijn.
De score werd goed verdeeld over het team,15 punten voor Asser,Stienstra en Harte beiden 16 punten.
De topscoorder was van Ittersum met 18 punten,met een schot percentage 6 op 11 ,wel bijzonder dat hij 6 / 3 punters er in schoot,maar binnen de de 3 puntlijn wilde ze niet vallen:)
Debutant Eriks kwam ook nog net aan scoren toe ,met nog een paar seconde te gaan ,schoot hij nog een 3 punter binnen.
Zeker tevreden met de score,volgende week is Schotland de volgende tegenstander,wat eigenlijk totaal geen probleem mag zijn.
Last edited by primoss at 12/8/2015 10:41:35 AM