11st 5or, det låter ju jättebra... då har ju tom jag chansen att få ngt vettigt. Har ju bara investerat 10k i veckan och ser 8st 5or, dock bara en av dom som är dubbelscoutad.
Såg ingen 5 5 A+ spelare i förra årets draft... såg knappt några 5or alls då iofs, men för 2 säs sen så var ju Öhrborn en 5 5 A+
Såg förresten att manmanman lagt ner, tråkigt :(
Litet tips inför kvällen kan vi la bjuda på också!
Slamdunkers - Hamnråttorna
Klart vi hoppas och tror på oss själv, allt annat vore en stor besvikelse. Förhoppningsvis kan vi göra som i serien o ta en säker seger med 15-20 poäng.
Torp - GBG
Ja jisses, vad ska man tro här då... det lär bli en stenhård fight men jag tror GBG drar längsta stråt, Torp vann dock båda mötena i serien. Nej, returtagandet avgör nog till GBGs fördel!
Skellefteå - Mosquitoes
Årets stora överraskning mot förra årets finalist, riktigt fin match! Tack vare hemmaplan får Skellefteå ses som favoriter, men jag varnar ändå för mosq :)
A-Torp - Spångakillarna
Repris från lördagen? Nej jag tror faktiskt inte det... A-Torp tar hem detta, troligen efter 1-2 förlängningar.
Shanklin - Liverpool
SHanklin inleder starkt med en seger, men jag tror detta bara är en uppvärmning inför en stentuff 3e och avgörande final.
Darkhill - Falcons
Detta bör Darkhill ta komfortabelt i 2 raka!