BuzzerBeater Forums

BB België > Vreugdemuur

Vreugdemuur

Set priority
Show messages by
This Post:
00
6825.633 in reply to 6825.632
Date: 12/31/2009 5:16:28 AM
Overall Posts Rated:
9696
hehe.

hoewel ikzelf nooit gerust ben als ik geen 15 punten voor sta in de laatste 30 seconden, moet ik zeggen dat ik er niet meer in geloofde met 10 punten achter met nog 39 seconden.

Dit bewijst nog maar eens dat mijn vrees toch altijd al terecht geweest is...

van een crazy last minute gesproken!

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
6825.634 in reply to 6825.633
Date: 12/31/2009 7:39:55 AM
Obira Dragons
II.1
Overall Posts Rated:
3737
Second Team:
Obira Dragons II
Waarom overkomt mij dat niet.
Maar ja, je krijgt wat je verdient.....

Lang leve de 'crazy last minutes' !

Huvor

This Post:
00
6825.635 in reply to 6825.633
Date: 12/31/2009 12:27:19 PM
Overall Posts Rated:
471471
kheb ze ook gezien. totale waanzin.

ik hoop voor je tegenstander dat hij geen lvl 8 of hogere FT gooiers had, want dan is de GE echt doorgedraaid in jullie spel.

ik weet niet hoe ik mij moet voelen. sneu voor je tegenstander ( heb zoiets maar eens voor...) of super tevreden dat beide belgische teams door de eerste ronde zijn geraakt.

dat laatste ben ik sowieso, en toch heb ik een beetje medelijden met je tegenstander... die zal allicht furieus zijn...

en ik als ik me niet vergis, was je niet helemaal content van die aankoop van Siontis ( dat zei je toch in de chatroom :p) ik neem aan dat je ged8 over hem nu helemaal verandert is, na wat hij heeft gedaan? :p

in ieder geval, ga zo door!

en nu hopen dat Joe ook zo'n stunt kan herhalen volgende week, en dat LoD 15 punten voorstaat als hij de laatste minuut ingaat, hoewel ik niet zeker ben dat je dan 100% gerust bent, nadat je 17 punten in die laatste minuut hebt gemaakt...

Rev

This Post:
00
6825.636 in reply to 6825.635
Date: 12/31/2009 2:03:54 PM
Overall Posts Rated:
9696
ik ben eerlijk gezegd nog steeds niet tevreden over Siontis, zelfs niet na zijn 4-op-4 3 punters en 100% scoren.
Ik heb vandaag zelfs al wat gescout op de markt om te zien of ik hem niet kan vervangen.
Okay ik zal geen betere shotter vinden, maar shotten is niet het enige. Over het algemeen valt hij zwaar tegen op zijn andere skills. Voorlopig nog niet op het veld, maar ik twijfel er niet aan dat dat wel zal bovenkomen op de meest ongelegen moment.

Hij staat eigenlijk beschreven als SF, en ergens klopt dat wel, alleen kan die man geen inside shots maken, en dus kan ik hem niet op de SF spelen, en ook kan ik hem niet opstellen als ik inside wil aanvallen. Voorlopig heb ik de Cuetto nog die dat kan opvangen, maar als alles naar plan verloopt gaat die er op het einde van het seizoen uit...

Siontis is daardoor ook zeer ongebalanceerd, en dat steekt mij zwaar tegen. Ik houd van balans.

en btw: Ik heb ook wel verschillende keren gedacht aan hoe erg het voor Raamler moet zijn om zo te verliezen. Ondanks mijn vreugde ben ik niet egoistisch.

Last edited by Lord of Doom at 12/31/2009 2:06:01 PM

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
6825.637 in reply to 6825.636
Date: 12/31/2009 4:22:25 PM
Overall Posts Rated:
471471

Siontis is daardoor ook zeer ongebalanceerd, en dat steekt mij zwaar tegen. Ik houd van balans. :)

en btw: Ik heb ook wel verschillende keren gedacht aan hoe erg het voor Raamler moet zijn om zo te verliezen. Ondanks mijn vreugde ben ik niet egoistisch.

balance is meestal net iets beter voor het salaris, als ook voor de prestatie's ondervind ik

en ik heb niet beweert dat je niet blij mag zijn. ik uitte enkel dat hij die nederlaag wrs moeilijk zal kunnen slikken en vergeten...
zo'n dingen blijven je vaak toch bij. een onverw8e comeback, of een heel pijnlijke buzzer waarbij je 10 seconden eerder nog 4 punten voorstond, hij scoort, en jij begaat een TO ( niet eens vrijworpen...)

das pijnlijk zoiets... dat blijft bij.

hopelijk heeft die man volgende siezoen meer geluk.

Rev

ps:

happy new year everyone
bonne nouvelle Année!
gelukkige nieuwjaar!

This Post:
00
6825.638 in reply to 6825.637
Date: 1/1/2010 9:36:14 AM
Overall Posts Rated:
9696
Ik heb er al met Raamler over gepraat. Hij zal het wel kunnen verwerken.

This Post:
00
6825.639 in reply to 6825.638
Date: 1/2/2010 3:51:34 AM
Overall Posts Rated:
11
Ik heb er al met Raamler over gepraat. Hij zal het wel kunnen verwerken. :)

het blijft in de eerste plaats ook maar een spelletje hé

tuurlijk is het jammer als je onverdiend verliest, of als je verliest op de manier dat raamler het voorhad. Maar ik zal er mijn slaap toch niet voor laten :P

This Post:
00
6825.640 in reply to 6825.639
Date: 1/2/2010 10:12:59 AM
Overall Posts Rated:
9696
hehe, best niet.

Nu mogen we het ook weer niet dramatiseren.

ok, Raamler had de beste kansen, maar het is niet zo dat als je de wedstrijd bvb 100 keer zou berekenen met de verwerker hij 99 keer wint. Er zijn enkele factoren die niet iedereen kan zien, en ik ken die van zijn ploeg niet, maar wel de mijne. Ik zou het ongeveer op 10% schatten. Dus zou ik toch 10 van die 100 wedstrijden winnen. Waardoor het niet zo onrealistisch is dat 1 van die 10 op de honderd uit de bus valt.
Volgende match is weer een klepper met spelers duie dubbel zoveel loon krijgen als de mijne. We zullen zien of de dobbelsten me weer goed gezind zal zijn... ;)

This Post:
00
6825.641 in reply to 6825.640
Date: 1/2/2010 11:32:35 AM
Overall Posts Rated:
00
Ik wil nu nie indiscreet zijn maar dan moet gij toch miljoenen verdienen per seizoen als die kerels, die wss niet gigantisch veel meer inkomsten hebben zon salarissen uitdelen :p

Veel succes alleszins!

This Post:
00
6825.642 in reply to 6825.640
Date: 1/2/2010 11:45:27 AM
Overall Posts Rated:
11
inderdaad, zo is het in bijna alle sporten! Zonder een beetje geluk kom je er niet.
Dat ze bij de LA Lakers al 3x met een buzzershot winnen heeft veel met geluk te maken! Al helpt het natuurlijk ook wel om de beste NBA speler in je rangen te hebben, zeker als die alle 3 de buzzershots maakt :D

dus: GO! GO! Bringers of Doom!!

From: Laur3ns

This Post:
00
6825.643 in reply to 6825.642
Date: 1/2/2010 12:05:00 PM
Overall Posts Rated:
33
Ik begin te twijfelen dat het nog geluk is bij Kobe...
Bv. wedstrijd tege de Bucks.. hij gaat terug naar dezelfde plaats waar hij die eerste game winner miste... Gewoon om te bewijzen dat hij wel van die positie kan scoren... Dat zijn 3 game winning shots op 29 "dagen" nie wedstrijde ;P
Vorig seizoen heeft hij ook zijn aandeel gehad... En natuurlijk play off game winner in overtime een paar seizoene gelede..
Die kerel is gewoon onhoudbaar... dus eigelijk een redelijk slecht voorbeeld ;D
Van dat geluk gedoe zou ik eerder naar Baron Davis.. Zijn game winner tegen boston was wel geluk ;D
Maar Kobe is gewoon een uitzondering... Er zijn er een paar die nog zo'n shots regelmatig maken... Nowitzki en James zijn ook zo'n voorbeelden...

Advertisement