Det er selvfølgeligt ærgerligt at vi, Danmark, ikke kan mønstre gode forhold for vores landsholdsspillere - både på A- og U21 landsholdet.
Desværre tror jeg, grundet antallet af danske managers, ikke at det bliver bedre i den nærmeste fremtid, med mindre det bliver attraktivt at have landsholdsspillere.
Lidt det samme må det være at landstræner. En fed fornemmelse for at styre landets tropper, men samtidigt også fustrerende, hvis man ikke kan opnå det optimale, da man ingen indflydelse har på træningen!!?
Det bringer mig tilbage til en tidligere diskussion - nemlig at vi opnår den bedst mulige udvikling af danske talenter, hvis de bliver på danske hænder...
Ikke for at reklamere for en af mine egne spillere, men han er et rimeligt belgisk talent og der har de en 'organisation' som holder øje med talentmassen. Det var måske noget som vi burde tage op, således at landstrænerne kan følge med i udviklingen af potentielle landsholdsspillere.
Kunne det være interessant for 'lille' Danmark?
Hvem, som skal være den kommende landstræner bliver spændende at følge, og jeg håber naturligvis at der kommer seriøse emner så der bliver kamp om posten, men den tidligere landstræner, Blacksword, har jo nok en lille fordel ;-)