BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Vragenforum 6

Vragenforum 6

Set priority
Show messages by
This Post:
11
301279.650 in reply to 301279.649
Date: 3/22/2024 9:08:31 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
533533
Second Team:
The Milk
Voor mij is dat het inderdaad. Alleen buzzer-manager.

Maar nt.buzzerbeater,com is een tool vanuit BB zelf die nog wel leuk kan zijn om te zien hoe je nationale talent ervoor staat ten opzichte van generatiegenoten.

Crunchy! If you eat fast enough
This Post:
22
301279.651 in reply to 301279.649
Date: 3/22/2024 9:50:15 AM
South Dragons
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
502502
Second Team:
South Dragons II
Ik houd mijn training en pops voor trainees bij in excel, dat geeft mooi inzicht. Verder houd ik mijn financiële mutaties en stadionbezoekers en prijzen sinds een hele lang tijd bij wat helpt bij het inschatten van toekomstige financiën.

Verder heb je nog verouderde (excel) tools als training simulator en Coach Parrot die ik soms raadpleeg (bv de coëfficiënten voor de diverse trainingen icm lengte en leeftijd en de teambeleving inschatting van Coach parrot die ik vrij accuraat vind). Maar een tool met goede prognoses voor trainingsvooruitgang zijn er bij mijn weten niet.

Verder gebruik ik soms nog een excel tool waarmee je de play-by-play in handige weergaves kan laten zien (gewoon met een draaitabel) zoals # verdedigde/open schoten door wie/pass van wie/verdedigd door wie, long range/midrange/close range, etc. Onze huidige U21 coach heeft hiertoe een verouderde versie opnieuw in excel aan elkaar geknoopt. Geeft soms dus nog wat meer inzicht in hoe wedstrijden zijn verlopen.

This Post:
00
301279.652 in reply to 301279.651
Date: 3/22/2024 3:48:27 PM
Flowy Foxes
II.2
Overall Posts Rated:
1111
Dank voor de info! Dan weet ik dat excel geen gek idee is als ik meer inzicht wil krijgen.

This Post:
11
301279.653 in reply to 301279.649
Date: 3/22/2024 4:16:42 PM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
14241424
Je kan buzzer-manager voor nog meer dingen gebruiken.

De salary estimation kan je gebruiken om een doelprofiel te maken voor je spelers, je kan dan zien wat het salaris gaat worden en of het binnen de potentie past, en welke positie het zwaarst meetelt in de salaris/potentie berekening.

Je kan je training historie er ook in zien. Als je een speler selecteert zie je de geschiedenis van zijn vorm, DMI, minuten, blessures en pops terug. Scheelt bijhouden in een aparte excel ;) Alleen staat er dan niet bij welke training je hebt gedaan.

Verder is hier nog een oude thread met nog enkele oude hulpprogramma's (waaronder training simulator en coach parrot): (100218.2)

This Post:
00
301279.654 in reply to 301279.653
Date: 6/13/2024 11:53:58 AM
Dutch Pacers
II.2
Overall Posts Rated:
2020
Hallo Dutchies,

Ik heb de komende 2 seizoenen nog 1 training-slot over. Ik ga RB en 1on1 trainen. Na deze 2 seizoenen verkoop ik hem weer.

Is er iemand die zijn trainee even met mij mee wilt laten trainen om hem daarna weer terug te kopen, met een lading RB, 1on1 training?

Ik train het liefst een speler die BIG georiënteerd is. En het liefst al 10ID heeft.

Je hoeft hem niet terug te kopen. Dus mocht je een speler ter beschikking hebben? Ik kan er ongeveer 475k voor neerleggen nu.

Het mag ook in 1 van de volgende weken.

Groet,

Maupster

From: Coenta
This Post:
11
301279.656 in reply to 301279.655
Date: 6/24/2024 8:48:08 AM
Aasterberg Pelicans
II.4
Overall Posts Rated:
55
Wat zijn de voordelen van die stadion-updates als sportzaal, trainingsveld e.d.?

From: Smartie

This Post:
00
301279.657 in reply to 301279.656
Date: 6/24/2024 9:10:28 AM
The Smarties
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
2323
Volgens mij zijn die in de handleiding terug te vinden, zie: https://www.buzzerbeater.com/community/rules.aspx?nav=Aren...

Sportzaal - traint cross training naast de reguliere training, dus ook de attributen die je niet traint bij je reguliere training. Hoeveel dit effect is, geen flauw idee, maar wel al ervaring dat er inderdaad af en toe een pop tussen zit waar je niet op traint, dus zal wel kloppen. Hoe hoger het level hoe meer training er bij komt (maar hoeveel, nogmaals geen idee)

Trainingsveld - traint vrije worpen, zodat je daar niet apart op hoeft te trainen. Hoe hoger het level hoe meer training er bij komt.

Gezondheids- en herstelcenter - beïnvloed hoe snel een speler beter wordt na het oplopen van een blessure. Hoe hoger het level hoe sneller de genezing. (geen ervaring mee)

TV & Radio Station
- zie uitleg in de handleiding (geen ervaring mee)

Fanartikelen winkel - geeft een X-bedrag (afhankelijk van het lvl) per week extra. Ik heb niet het idee dat dit verder ook invloed heeft op andere fanopbrengsten. Maar dat is een aanname, geen idee eigenlijk. Voor lvl 3 is dat overigens € 23.750 per week extra.

Er is vast iemand met meer ervaring die wellicht hier nog iets aan toe kan voegen, maar denk dat je zo al een goed beeld ervan hebt. Of mij kan verbeteren als ik het niet bij het juiste eind heb bovenstaand.

This Post:
00
301279.658 in reply to 301279.656
Date: 6/24/2024 9:18:24 AM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
14241424
Welkom terug! Zag je al bieden op wat talenten en vroeg me af of/wanneer je op de lijn zou komen.

De Sportzaal geeft per niveau een extra crosstraining "slot". Dus met een niveau 3 heb je er totaal 4 (1 heb je standaard). Hierdoor kan je een hoop extra (ingerichte) TSP op je spelers krijgen, vooral op skills die achterlopen is de ervaring. Met guards kan dat bijv wel tot ongewenste RB pops leiden (heb er zelf al 2 per trainee van 22 die op 1 begonnen). Wel aan te raden om te nemen wanneer je het kan veroorloven.

Trainingsveld zou ik alleen L1 aanraden, geeft al genoeg FT pops gedurende de carrière. Je ziet nu veel spelers met 25-30 FT wat ik erg overdreven vindt.

Dan artikelen winkel is ook zeker aan te raden om vroeg te nemen, dan heeft die zich eerder terugverdiend en daarna pure winst.

De overige 2 zijn niet duidelijk of ze het geld waard zijn. Sommige managers claimen dat het TV/radio station het vooral waard is als je gaat tanken in een hoge league, maar een van de ontwikkelaars twijfelt er open aan en vermoed dat het eerder een money sink is voor rijke managers.

This Post:
00
301279.659 in reply to 301279.658
Date: 6/24/2024 1:51:00 PM
Aasterberg Pelicans
II.4
Overall Posts Rated:
55
Danke, hopelijk hou ik het nu langer vol dan bij mijn vorige comeback 😂
Probeer wat talentjes te trainen en wat te sparen. Dan komen die faciliteiten straks wel van pas.
Zal vast wel ergens staan, maar hoelang krijg je die nieuwe manager bonus van 50k per week?

Advertisement