Volgens mij zijn die in de handleiding terug te vinden, zie:
https://www.buzzerbeater.com/community/rules.aspx?nav=Aren...Sportzaal - traint cross training naast de reguliere training, dus ook de attributen die je niet traint bij je reguliere training. Hoeveel dit effect is, geen flauw idee, maar wel al ervaring dat er inderdaad af en toe een pop tussen zit waar je niet op traint, dus zal wel kloppen. Hoe hoger het level hoe meer training er bij komt (maar hoeveel, nogmaals geen idee)
Trainingsveld - traint vrije worpen, zodat je daar niet apart op hoeft te trainen. Hoe hoger het level hoe meer training er bij komt.
Gezondheids- en herstelcenter - beïnvloed hoe snel een speler beter wordt na het oplopen van een blessure. Hoe hoger het level hoe sneller de genezing. (geen ervaring mee)
TV & Radio Station - zie uitleg in de handleiding (geen ervaring mee)
Fanartikelen winkel - geeft een X-bedrag (afhankelijk van het lvl) per week extra. Ik heb niet het idee dat dit verder ook invloed heeft op andere fanopbrengsten. Maar dat is een aanname, geen idee eigenlijk. Voor lvl 3 is dat overigens € 23.750 per week extra.
Er is vast iemand met meer ervaring die wellicht hier nog iets aan toe kan voegen, maar denk dat je zo al een goed beeld ervan hebt. Of mij kan verbeteren als ik het niet bij het juiste eind heb bovenstaand.