Weet iemand of bij het trainen van OD de lengte van de speler in kwestie bepalender is dan de leeftijd van de speler? Of dat dit pas vanaf een bepaalde leeftijd bepalender wordt? En of de potentie hier ook nog iets mee te maken heeft (ik dacht begrepen te hebben dat potentie alleen iets zegt over de totale TSP die een speler kan behalen, maar verder geen invloed heeft op de snelheid, klopt dat?)?
Als voorbeeld;
Speler 1: 24 jaar, MVP potentie, 185cm
Speler 2: 22 jaar, Superster potentie, 203cm
Als ze in dezelfde week poppen, zal dan speler 1 als eerste weer aan de beurt zijn of speler 2, normaal gesproken? Of zijn er ook nog andere factoren die een rol spelen in deze ontwikkeling (totaal TSP of de huidige hoogte van OD ten opzichte van lengte/leeftijd/potentie bijvoorbeeld)?
Aangezien terug te vinden is over welke spelers ik het kan hebben, laat ik deze gegevens (nog) even achterwege in bovenstaand voorbeeld om niemand veel wijzer te maken, maar kan dat in een PB wel nog even toesturen als dat meer duidelijkheid kan scheppen.
Zoals wellicht op te maken is uit bovenstaande, was speler 1 dus inderdaad als eerste weer aan de beurt voor een pop OD, waarbij ze een gelijk aantal minuten hebben gemaakt vanaf het moment van de eerste pop. Ik vond dat verrassend en vroeg me dus af of hier wellicht meer naar onderzocht was (ik word niet veel wijzer als ik in de hele oude fora loop te zoeken, ook omdat ik niet weet wat meer dan 10 jaar geleden is onderzocht / bekend gemaakt, nu ook nog actueel is)