Wouw jongens, wat een liefde met zulke reacties, echt super.
Voor mij al een heel stuk duidelijker hoe dit nu in zijn werking gaat en ik ben ook dol op dit soort achterliggende statistieken. Coach Parrot, ik zal er is induiken, nog niet eerder gezien, maar lijkt me best een handige tool met betrekking tot de trainingen, ook dank daarvoor.
Overigens zal het elastische effect geen invloed gehad hebben gezien OD hoger is dan HA in beide gevallen (toch nog wat specifieke informatie weggegeven). De lengte heeft blijkbaar veel meer invloed dan ik zelf had bedacht (goed om te weten), verschil tussen de genoemde voorbeelden is:
6'1" 1 (24 51,0%)
6'8" 8 (22 70,0%)
Hoe ik dit precies moet interpreteren (coef. 1 en 8, is dit factor 1 en factor 8?), weet ik nog niet, maar kom ik vanzelf vast achter als ik er een beetje mee ga aanklooien, maar het verschil 8 en 1 is natuurlijk veel groter dan het verschil 51 en 70%. Ook het sublevel kan hier uiteraard een rol in gespeeld hebben, maar dat kan ik helaas niet meer achterhalen. (als ik het goed begrijp, kan je dit dus wel enigszins bijhouden en in de gaten houden met behulp van Coach Parrot?)
Alle lof voor jullie snelle en uitgebreide reacties!